بهترین تجهیزات استخر خانگی کدامند؟

efgvfegpjjetogj rtgil 300x199 بهترین تجهیزات استخر خانگی کدامند؟

امروزه برای استخرهای خانگی و عمومی از تجهیزات استخر استفاده می کنند که باعث بهبود وضعیت شناگران برای شنا در این استخرها می شود که این تجهیزات شامل دو بخش می شود که بخش اول تجهیزات اصلی استخرها هستند و برای هر استخری لازم و ضروری است و بخش دوم لوازم جانبی است که هر شخصی بر اساس کاربری و استفاده از استخر خود از آن استفاده می کند که ما چند نمونه از این تجهیزات اصلی استخر را برای شما بیان می کنیم.

طرز کار فیلترشنی استخر چگونه است ؟

یکی از بهترین تجهیزات استخر خانگی فیلترشنی است که وظیفه اصلی آن تصفیه آب استخر می باشد که این فیلترهای شنی آب را تمیز کرده و ذرات موجود در گل و لای آب را گرفته و باکتری ها و پلانگتون های آب را از بین می برد . این فیلترها به شکل استوانه ای هستند و درون استخر نصب می شوند .

طرز کار این فیلترها به این صورت است که برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فیلتر یک لایه شن درشت روی نازل فیلتر می ریزند و بعد یک لایه شن ریز روی لایه درشت و وقتی که آب از این ذرات شنی عبور می کند مواد موجود در آب از این فیلترشنی عبور نمی کند و گیر کرده و آب بدون مواد معلق در فیلتر جمع می شود . در بعضی مواقع فشار آب به علت جمع شدن مواد در این فیلترها کم می شود که باید صافی فیلتر را تمیز کرد و آن را شست . برای خرید فیلترشنی استخر شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و نحوه خرید این محصول و محصولات دیگر تصفیه آب استخر را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:  هدیه تبلیغاتی برای مهندسان

پمپ استخری چگونه پمپی است ؟

یکی از بهترین و مهمترین تجهیزات استخر خانگی پمپ استخری می باشد که این پمپ با به حرکت در آوردن آب آن را تصفیه می کند و این پمپ با اسکیمر و آبکش آب را تخلیه و وارد فیلتر می کند و این آب تصفیه شده به استخر وارد می شود .

پمپ استخری دارای دو نوع تک فاز و سه فاز هستند و استحکام و مقاومت زیادی دارند و در برابر خوردگی و ساییدگی مقاوم هستند . جنس بدنه این پمپ ها از پلیمر است و این دستگاه دارای موگیر است که در جلوی دهانه موتور نصب می شود و از ورود ذرات ریز جلوگیری می کند و دارای توان بسیار بالا و یکی از بهترین پمپ های کم مصرف می باشد که برای خرید پمپ استخری شما می توانید با کارشناسان شرکت فرات کو به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا شما را در مورد خرید این دستگاه راهنمایی کنند.

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر کارتریجی استخر هم یکی از بهترین تجهیزات استخر خانگی است که ذرات معلق موجود در آب استخر را از بین می برد . داخل این فیلتر کارتریجی فیلترهای استوانه ای قرار دارد که بر اساس مقدار دبی آب با سایز و اندازه های مختلف روی آن نصب می شود . این فیلترها دارای دو سطح لایه خارجی و داخلی هستند که لایه خارجی دانه های درشت را جذب و لایه داخلی دانه های ریز را جذب می کند این فیلترها آب را بسیار شفاف و تمیز می کنند . جنس این فیلترها از فایبرگلاس است و حجم بسیار کمی دارد و از مزایای دیگر این فیلترها قدرت تمیزکنندگی بسیار بالایی برای استخرها دارند و جزو بهترین دستگاه تصفیه آب استخر هستند.

بیشتر بخوانید:  چطوری دوربین مداربسته ، دستگاه سانترال و دزدگیر بخریم ؟

آیا دستگاه کلرزن استخر برای تصفیه آب استخر مناسب است ؟

کلرزن استخر هم یکی از تجهیزات استخری است و به عنوان یکی از تجهیزات ضد عفونی استخر می باشد که این دستگاه دارای یک پمپ برای انتقال کلر و یک سیستم کنترل تزریق کلر می باشد . این دستگاه نقش بسیار زیادی در ضدعفونی کردن استخرها دارند و از رشد جلبک ها ، حشرات موجود در آب ، عوامل بیماری زا ، میکروب ها و ویروس ها جلوگیری می کند . این دستگاه را بر اساس ابعاد استخر و حجم آب استفاده می کنند که دارای دو مدل دستی و اتوماتیک می باشد و قابلیت تنظیم کلر و اضافه کردن آن به استخر را دارند ‌. برای خرید و تهیه این دستگاه شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط برقرار کنید و از نحوه خرید این دستگاه تجهیزات ضدعفونی استخر اطلاع حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:  پرسه ببر در خیابان های هیوستون +تصاویر

دستگاه ازن زن

همانطور که می دانید یکی از بهترین مواد برای رفع آلودگی های آب ازن می باشد و بر خلاف کلر ایجاد سوزش و قرمزی چشم و مشکلات پوستی را برای افراد ایجاد نمی کند و درست مانند یک جاروبرقی عمل می کند . این دستگاه با گرفتن اکسیژن و تاباندن اشعه یو ویUV   مولکول های اکسیژن را به اتم تبدیل می کند و این اتم ها بعد از ترکیب با اکسیژن تبدیل به ازن می شوند و بعد با لوله های ونتوری به آب استخر وارد می شوند و تمام حشرات و میکروب ها و آلودگی های پوست و ادرار را از بین می برند و به عنوان یک دستگاه تجهیزات ضدعفونی استخر عمل می کند و بسیار کارایی بالایی دارد.

خرید تجهیزات استخر خانگی

برای اینکه استخر شما تمیز و مناسب شنا کردن باشد و از هر گونه آلودگی و بیماری دور و سلامت بمانید باید از این دستگاه تجهیزات استخرها استفاده کنید که برای خرید این تجهیزات شما می توانید از شرکت فرات کو که در زمینه تجهیزات استخرها فعالیت زیادی دارند استفاده کنید و از آنها مشاوره و راهنمایی بگیرید و از قیمت پمپ استخری ، تجهیزات ضدعفونی استخر و تصفیه آب استخر اطلاع حاصل کنید.

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …