بیمه بازنشستگی کوثر چگونه آسودگی دوران کهنسالی را تضمین می کند؟

مزایای زیادی که بیمه بازنشستگی کوثر در اختیار داوطلبان گذاشته است، این بیمه را تبدیل به یکی از جذاب ترین ها در صنعت بیمه برای تضمین آینده و پشتوانه فوق العاده ای برای زمان مشکلات کرده است:

بیمه عمر کوثر پشتوانه بزرگ وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح را به همراه دارد.

یکی از مهم ترین مزیت های این بیمه ، معافیت از مالیات بر درآمد و همچنین مالیات بر ارث است، به این مفهوم که سرمایه پس انداز شده مشمول مالیات نمی شود.

امکان پرداخت سود تضمینی با درصد ثابت به سرمایه بیمه گذار  وجود دارد.

امکان پرداخت سود مشارکت در سرمایه گذاری ها

امکان دریافت مستمری ماهانه به صورت حقوق بازنشستگی

امکان دریافت تمام اندوخته بیمه به صورت یکجا

بعد از پایان ششمین ماه بیمه، شما می توانید بیمه نامه خود را بدون هیچگونه خسارتی بازخرید کنید.

در بیمه بازنشستگی کوثر شما امکان دریافت وام بدون ضامن و با بهره بسیار کم را خواهید داشت.

امکان تعیین وارث و ذینفع و حتی تغییر آن به دلخواه وجود دارد.

در این بیمه، امکان تغییر مبلغ تعیین شده پرداختی بیمه خود را خواهید داشت و در اول هر سال بیمه ای می توانید اقدام به این تغییر نمایید. خرید بیمه زندگی نوعی آینده نگری به حساب می آید.

ارائه پوشش امراض خاص اشاره شده در بیمه نامه تا 30 درصد سرمایه فوت در نظر گرفته شده

ارائه پوشش نقص عضو دقیقا  100 درصد سرمایه فوت تعیین شده

این طرح از بیمه زندگی باران کامل ترین طرح بیمه عمر است که سرمایه گذاری بیمه ای را در کنار پوشش های دیگری ارائه می کند:

مدت این بیمه نامه به انتخاب بیمه گذار بستگی دارد و بین مدت ۵ سال و ۱۰۶ سالگی فرد بیمه شده است و از مزایای آن می توان به این اشاره کرد که همزمان ۵ نفر از یک خانواده‌ در یک بیمه نامه باشند؛ همه ی افراد آن خانواده می توانند از پوشش های این بیمه نامه بهره بگیرند.

برای پرداخت حق بیمه مدت زمان های زیادی وجود دارد؛ مانند به صورت یک جا، سالانه، شش ماهه، چهار ماهه، سه ماهه، دو ماهه و ماهانه که می توان در این زمان ها حق بیمه را پرداخت کرد.

از مزایای دیگر طرح تبسم بیمه زندگی باران داشتن بخش پس انداز تحت عنوان قلک برای فرد بیمه گذار است. بر این اساس بیمه گذار می تواند هر زمان که مساعد بود مبالغی را به پرداختی های قبلی اضافه کند که این مبالغ می تواند کاملا مجزا از حق بیمه باشد و در قلک ذخیره و به صورت روز شمار سودی تضمینی به آن اضافه شود؛ همچنین در صورت عدم پرداخت حق بیمه شرکت بیمه به منظور حفظ ارزش بیمه نامه آن مبلغ را جایگزین حق بیمه کند. خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

r3jnvht895nutvo94v5bhtjt 300x161 بیمه بازنشستگی کوثر چگونه آسودگی دوران کهنسالی را تضمین می کند؟

بیمه زندگی طراوت باران

طبق این بیمه نامه فرد بیمه گذار با خرید  طرح طراوت بیمه زندگی باران  اگر هر یک از اتفاقاتی که ذکر می کنند برای بیمه گذار اتفاق بیافتد، مبلغی که در قرار داد مشخص کرده به خانواده ی وی یا ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود. اگر در حادثه ای یا در اثر بیماری دچار از کار افتادگی شود، در طول داشتن بیمه نامه شخص بیمه گذار فوت کند، اگر در حادثه ای دچار نقص عضو شود،  اگرحادثه ای برای بیمه گذار اتفاق بیوفتاد که هزینه های پزشکی برایش رقم بخورد و یا به بیماری مبتلا شود، مبلغ جبران خسارت توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد. بیمه بازنشستگی توکو امتیازات ویژه ای دارد.

cjv3489nut3o4jtv3o4jt 300x168 بیمه بازنشستگی کوثر چگونه آسودگی دوران کهنسالی را تضمین می کند؟

این بیمه شرایط خاصی ندارد و اشخاص می توانند از بدو تولد تا هر سنی(برای مثال 100 سالگی) این بیمه را خریداری کنند  و از مزایا و خدمات ان به طور کامل بهره ببرند اما نکته قابل توجه  این است که بالا رفتن سن در افراد برابر است با بروز بیماری های مختلف و در نتیجه سخت تر شدن شرایط خرید بیمه نامه بنابراین با توجه به این نکته که بهترین بیمه زندگی برای جوانان کاملا ارزان تر و مناسب تر است، خرید این بیمه در سنین پایین توصیه میگردد.

برتری بیمه زندگی از چه لحاظی بررسی می گردد؟

کلمه بهترین یا مناسب ترین ممکن است برای هر فرد بر اساس خواسته یا هدف خود از خرید بیمه، متغیر و متفاوت باشد برای مثال برخی افراد با بیمه نامه به دنبال سود و یا یک سرمایه گذاری برای مدت طولانی  هستند. ولی برای برخی دیگر استفاده از مزایا و خدمات بیمه نامه مورد توجه است. به همین دلیل نمی شود معیار ثابتی برای انتخاب بهترین بیمه زندگی بیان کرد.عوامل مختلفی در انتخاب بیمه دخیل هستند که در  وب سایت توکو انها را برای شما عنوان می کنیم:

.میزان مزایا و خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه

.میزان پرداخت هزینه برای شرکت بیمه

.تسهیل در دریافت هزینه در زمان احتیاج

.کامل بودن خدمات  شرکت بیمه

.توانایی شرکت بیمه از نظر مالی و…

از موارد دخیل در برتری  یک بیمه زندگی نسبت به سایر هستند.

اصل سوم: جبران  خسارت یا غرامت

این اصل  بیمه‌های غیر زندگی و درمان لازم الاجرا است. طبق اصول بیمه نباید شرایط به نحوی فراهم شود که برای بیمه گذار سبب سود شود به طوری که وضع وی پس از دریافت غرامت مساعدتر از زمان قبل از حادثه شود؛ و یا نباید باعث افزایش ثروت و دارایی فرد بیمه گذار شود و هدف بیمه‌گر در اینجا این است که خسارت واقعی و عادلانه بیمه گذار پرداخت شود تا حقی از وی در این مورد ضایع نگردد؛ در اصل غرامت و خسارت نفع بیمه پذیر فقط مختص مالک آن نیست و اشخاصی از جمله مالکیت و مالکیت محدود، راهن و مرتهن،  مسئولیت قانونی، امین و وصی و قیم، موجر و مستاجر طلبکار، کارفرما زن و شوهر را نیز شامل می شود.

بیشتر بخوانید:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

3rpjv98n45h4i5tjvcio3tk 300x212 بیمه بازنشستگی کوثر چگونه آسودگی دوران کهنسالی را تضمین می کند؟

چهارم اصل جانشینی یا حق رجوع بیمه‌گر به مسئول حادثه

گاهی پیش می آید که شخص ثالثی موجب خسارت و زیان در اموال بیمه گذار شود؛ دراینجا بیمه گذار می تواند به شخص مقصر برای دریافت خسارت حادثه رجوع کند اما به دلیل خطرات و یا مشکلات احتمالی موجود ، شخصی مسئول حادثه تصمیم می گیرد حق و خسارت خود را از بیمه گر خود مطالبه و درخواست نماید. در اینجا بیمه گر خسارت را می‌پردازد و به عنوان جانشین بیمه گذار مسئول دریافت خسارت از مقصر حادثه می‌شود.

پنجمین اصل از اصول بیمه ، تعدد

در این اصل بیان می شود که گاه برای یک شی ممکن است چند قرارداد بیمه وجود داشته باشد و این همان تعدد بیمه یا اصل تعدد نام دارد. در صورتی که قرارداد های بیمه سه شرط زیر را داشته باشند، تعدد بیمه می‌تواند بر خلاف اصل غرامت باشد. یک جمع مبالغ بیمه باید به اندازه ارزش واقعی شیء بیمه شده باشد و از آن تجاوز نکند؛ گاهی ارزش شیء بیمه شده بسیار زیاد است و تقسیم خطر بین چند بیمه‌گر تامین امنیت بیشتری برای شخص بیمه گذار در بر دارد

ششمین اصل: داوری

اصل داوری  ششمین اصل از اصول بیمه، موضوعی است که در زمان بروز مشکل و عدم سازش طرفین بیمه یعنی بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار به وجود می‌آید. اگر هر یک از طرفین از نظر دریافت خسارت یا مشمول قرارداد بودن یا نبودن به اختلاف و ناسازگاری برخورد کنند،  از اصل داوری استفاده می شود؛ هر چند که در اکثر موارد شرکت بیمه‌گر جهت حفظ اعتبار خود سعی می‌کند موضوع را با سازش برطرف سازد تا در مسیر طولانی حل اختلاف توسط دادگاه گرفتار نشود اما اگر طرف مقابل راضی به این امر نباشد و موضوع حل نشود، به داوری ارجاع داده می شوند.

انواع بیمه عمر برای پاسخگویی به انواع نیازها و ترجیحات موجود است. بسته به نیازهای کوتاه مدت یا بلندمدت فرد بیمه شده، انتخاب اصلی یعنی انتخاب بیمه عمر موقت یا دائم، مهم است.

بیمه عمر زمانی :  یکی از انواع بیمه عمر، بیمه عمر زمانی است که تعداد سال معینی  طول می کشد، و سپس به پایان می رسد. وقتی خط مشی را انتخاب می کنید، این اصطلاح را انتخاب می کرده اید؛  شرایط عمومی 10، 20 یا 30 سال است.

کاهش بیمه نامه عمر : کاهش مدت بیمه عمر قابل تمدید است که پوشش آن در طول عمر بیمه نامه با نرخ از پیش تعیین شده کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید:  خرید بیمه آنلاین با پلتفرم بیمه توکو

خرید بیمه عمر قابل تمدید: یک بیمه عمر با تمدید سالیانه است که برای سال خرید بیمه نامه قیمت گذاری می کند. حق بیمه ها سالانه افزایش می یابد و معمولاً در ابتدا بیمه نامه قابل تمدید، کم هزینه تورین نوع بیمه نامه است..

بیمه عمر دائم : یکی دیگر از انواع بیمه عمر، بیمه عمر دائم است. بیمه عمر دائم برای کل عمر بیمه شده باقی می ماند مگر اینکه بیمه گذار از پرداخت حق بیمه دست بردارد یا بیمه نامه را تسلیم نکند. معمولاً گران تر از بیمه عمر زمانی است. بیمه نامه های زندگی همه در ازای پرداخت حق بیمه به ارائه دهنده بیمه در طول مدت بیمه نامه، مزایای خود را ارائه می دهند. یکی از انواع بیمه عمر  بیمه عمر مادام العمر است که فقط برای مدت زمان معینی مانند 10 یا 20 سال طول می کشد که در طی آن بیمه گذار باید تأثیر مالی از دست دادن درآمد را جبران کند. بیمه عمر دائمی نیز دارای مزایای فوت است اما تا زمانی که حق بیمه حفظ می شود، برای عمر بیمه گذار باقی می ماند و می تواند شامل ارزش نقدی باشد که در طول زمان ایجاد می شود.

بیمه تمام عمر :  بیمه کل زندگی یکی از انواع بیمه عمر دائمی است که ارزش نقدی را جمع می کند. بیمه عمر ارزش نقدی به دارنده بیمه این امکان را می دهد که از ارزش نقدی برای اهداف زیادی مانند منبع وام یا پول نقد یا پرداخت حق بیمه استفاده کند.

بیمه عمر مشترک و انفرادی :  همان طور که می دانید انواع بیمه ارزان ، هم به صورت مشترک وهم به صورت انفرادی قابل خرید است. در بیمه عمر مشترک، فرد بیمه شده می‌تواند به همراه خود فرد دیگری را نیز بیمه کند. به عبارت دیگر فرد بیمه شده می تواند برای هر دو نفر یک حق بیمه را پرداخت کند. این بیمه نامه به صورت زمانی نیز ارائه می‌شود.

بیمه مستمری : یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع بیمه عمر، بیمه مستمری است. در این نوع بیمه نامه افراد در طول زندگی خود مستمری را پرداخت می کنند و در نهایت آن به یک سرمایه قابل اطمینان تبدیل می شود. فرد بیمه شده می تواند در هر زمان بیمه را بازخرید کرده و مبلغ را به صورت یکجا دریافت نماید.

بیمه عمر گروهی : بیمه عمر گروهی یکی از جدیدترین انواع بیمه عمر است که همانطور که از نامش پیداست به صورت گروهی انجام می شود. این نوع بیمه ها اغلب برای انجمن ها و شرکت ها و… مناسب می باشد.

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …