بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

[ad_1]

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای الچین سانگو

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشمان جذابش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

خلاصه ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

زمینه کاری: بازیگری و مدلینگ.

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد و اکنون در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشم های زیبایش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

آموزش الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو از بخش اپرا دانشگاه مرسین فارغ التحصیل شد

الچین سانگو فارغ التحصیل اپرا از دانشگاه مرسین بود و همزمان با تحصیل به دلیل علاقه شخصی که به بازیگری داشت به بازیگری نیز مشغول بود.الچین سانگو پس از حضور در تبلیغات تلویزیونی توانست وارد صحنه بازیگری شود و تبدیل به یک سوپراستار شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهاره رهنما

مدرک الچین سانگو در هنر

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال روزی روگوری در نقش ژاله

الچین سانگو پس از گذراندن دوران بازیگری، فعالیت هنری خود را از تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس برای اولین بار در تئاتری به نام خاک خان روی صحنه رفت.

اولین نقش آفرینی آلچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون، ایفای نقش ژاله در سریال رزی روگوری در سال 1390 است.

اگرچه او در چندین فیلم و سریال تاریخی ایفای نقش کرده است، اما شهرت او بیشتر به سریال عشق خیرایی در سال 1395 با بازی در نقش دافنه برمی گردد.

آخرین نقش آفرینی الچین سانگو در سریال جنایی تصادف کارپیسما در سال 2018-2019 است. ایلچین سانگو در نقش زینب، مقابل کیوانچ تاتلیتوگ، نقش قادر را بازی کرد.

سریال تصادفات داستان مردی به نام قادر است که تصمیم می گیرد با یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد و چهار ماشین دیگر با چهار جان و افراد مختلف نیز در این تصادف درگیر می شوند.بازیگران دیگری از جمله هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دویماز در این سریال حضور دارند

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنوش طباطبایی

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری دریافت کرده است که از جمله آنها می توان به سه جایزه پروانه طلایی اشاره کرد، همچنین 20 نامزدی دیگر به افتخار خود دارد.

تلاش های الچین سانگو در مدلینگ

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرده است.

الچین سانگو در سال 2016 وارد عرصه مدلینگ شد و با توجه به چهره و اندام جذابش توانست در این زمینه به سرعت پیشرفت کند.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته و همچنین مدل محصولات الیدور و بوینر است.

علاقه مندی های الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار دارد. خیلی اهل معاشرت نیست و ترجیح می دهد در گروه های کوچک و خانوادگی باشد. به نظر او اجتماعی بودن کاری است که باید انجام دهد. الچین سانگو همچنین دوست دارد کتاب بخواند و پیانو بزند و اوقات فراغت خود را با این کارها می گذراند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

زندگی خصوصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

درست است که الچین سانگو هنوز مجرد است و از نظر قانونی ازدواج نکرده است، اما با یونس اوزدکان رابطه عاشقانه دارد.عکس های ایلچین سانگو در کنار یونس اوزدیکن با ایموجی های عاشقانه در اینستاگرامش منتشر شده است.

پس از همبازی الچین سانگو با باریش اردوچ بازیگر سوئیسی-ترکیه در فیلم عاشقانه «mutluluk zamani» شایعاتی مبنی بر رابطه او با باریش به گوش می رسد.

جالب است بدانید که در زمان اکران این فیلم، یونس اوزدکان، دوست پسر ایلچین سانگو از دیدن صحنه های عاشقانه این فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)
[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …