بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. او در رشته مدیریت دانش تحصیل کرد. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید، در آن زمان بازی در فیلم انتظار را آغاز کرد، سپس فعالیت تلویزیونی خود را آغاز کرد و در سریال کلانتر بازی کرد. او در یکی از پرمخاطب ترین سریال ها به نام سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بازی کرد و در بین مخاطبان شهرت بیشتری پیدا کرد. او چند سالی است که از بازیگری دور بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

اول از همه آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان شروع به هنرنمایی کرد. او بلافاصله برنده شد و در سال 1379 برای بازی در اولین فیلم به میدان رفت و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها با سریال‌هایی شبیه جوان معزور (۱۳۹۲)، سریال‌های سه در چهار، سریال‌های زنان در نقش ماهرخ و … به کار خود ادامه داد.وی در سال ۱۳۹۲ در سریال دولت الشون ایفای نقش کرد، سپس حدود ۶ سال از بازیگری تلویزیون مرخصی گرفت و از سال ۱۳۹۷ فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در این سریال نقش ماهاروخ را بازی کرد. خانمان.این سریال در آن زمان از شبکه 3 پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کامل مجید پتکی + عکس مجید پتکی

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن های زیبایی

او پس از وقفه ای در عرصه بازیگری، چندین سال است که سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون موفق به افتتاح سه بخش شده است. جالب است بدانید که با وجود اینکه صاحب چنین سالنی است، سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب او را جذب نمی کند. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید این سالن مشکلاتی دارد اما مزیت آن نسبت به بازیگری این است که می تواند شب ها استراحت کند و نیازی به سفر به شهرها برای پروژه ندارد. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و… هستند. به سالن او سر می زنند و از این نظر احساس دوری از او به عنوان یک بازیگر جواب نمی دهد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی و انجام آن به عنوان شغل علاقه دارد، به نواختن پیانو نیز علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیلا بلوکات

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

خروج مریم سلطانی از بازیگری

او شش سال است که از بازیگری دور بوده و به عنوان آرایشگر شروع به کار کرده است. اما او می گوید خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمده اند و او از بازیگری احساس دوری نمی کند و می گوید در نهایت به بازیگری می پردازد زیرا پیشنهادهای کاری زیادی دریافت کرده است. او پس از کناره گیری از بازیگری و شروع به کار آرایشگری، به دلیل نداشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش نکردن به دلیل شغلش، خودش را لو داد و گفت که اگر قرار بود مریم سلطانی باشم که در برنامه دیدید. انجامش بده. . باید سخت کار کنم و ساعت 6 صبح بیدار می شوم و ورزش می کنم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

بازی رومیزی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل دور شدن از بازیگری را میهمانی برخی مدیران زنجیره ای می گوید. وی نام شخص خاصی را ذکر نکرد اما می گوید برخی از کارگردانان با هنرمند خاصی رابطه فامیلی دارند و گاه از سوی همسر و فرزندانشان از آنها خواسته می شود تا بر اساس سلیقه شخصی خود از یک بازیگر برای اجرا دعوت کنند.به همین دلیل کمی احساس خطر می کردم چون نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس گرفتند یا نه.او از یکی از مدیران شبکه انتقاد می کند و می گوید جایی که اسم من بود آن را خط زد. مریم سلطانی می گوید علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که به عنوان هنرمند فعالیت می کرد تا آخر روز کار می کرد به طوری که تعداد روزهای بیکاری او یک هفته هم نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر آهنگساز و خواننده

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سریال سه در چهار پر از هنرمندان محبوب بود، بنابراین مریم سلطانی می گوید فراموش کردن سریالی از این دست سخت است. او می گوید در این سریال او و خانم لرستانی هر روز سردرد داشتند و در انتهای سکانس ها با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال هم بسیار پرانرژی بود و خوب می درخشید. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر بار که عکس می گیرد، حتی در ارتباط با سالن زیبایی، همه پیام می دهند و سه چهار با هم صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه آرش ریاحی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …