حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

بسیاری از رؤسای جمهور آمریکا در طول دوران ریاست خود به نگهداری و پرورش حیوانات در محوطه ی کاخ سفید پرداختند. این حیوانات سگ، اسب، پرنده و … نبودند بلکه مجموعه ای از حیوانات عجیب و غریب بودند که در ادامه خواهید خواند.

97 03 20enew898 800x592 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)
حیواناتی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند!اختصاصی «تابناک با تو»؛  بسیاری از رؤسای جمهور آمریکا در طول دوران ریاست خود به نگهداری و پرورش حیوانات در محوطه ی کاخ سفید و باغ های آن پرداختند. این حیوانات سگ، اسب، پرنده و … نبودند بلکه مجموعه ای از حیوانات عجیب و غریب بودند که در ادامه خواهید خواند.

خرس قهوه ای
«توماس جفرسون» سومین رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا دو بچه خرس خاکستری هدیه گرفت، اما کاخ سفید محل مناسبی برای نگهداری از این دو خرس نبود؛ به همین دلیل جفرسون تصمیم گرفت تا آن دو را به موزه ای در فیلادلفیا بفرستد. خرس های قهوه ای قبل از این که به موزه فرستاده شوند به مدت دو ماه در کاخ سفید نگهداری شدند. آنها را در قفسی در جلوی کاخ سفید برای نمایش قرار داده بودند.

 

97 03 20enew899 800x532 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

تمساح
اولین تمساح در کاخ سفید هدیه ای برای پرزیدنت «جان کوئینسی آدامز» بود. او تصمیم گرفت تا پیش از انتقال تمساح، از این هدیه را برای چندماه در استخر کاخ سفید نگهداری کند. تمساح مورد نظر  زمستان را در باغ وحش واشنگتن سپری کرد اما به دلیل تعلق خاطر «هوفر» پسر رئیس جمهور آن را دوباره و در فصل بهار بازگرداندند. سرانجام تمساح به باغ وحش Smithsonian Zoo بخشیده شد.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه پیتزا پنیر

 

97 03 20enew900 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

بز
برخی از رؤسای جمهور آمریکا به نگهداری از بز در کاخ سفید مشتاق بودند از جمله «هنری هریسون»، «رادرفورد هیز» و «آبراهام لینکلن».

 

97 03 20enew901 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

گاو
نگهداری از گاو در کاخ سفید تا پایان قرن نوزدهم شایع بود. «ویلیام هنری هریسون» و «رادرفورد» به نگهداری و تربیت چهارپایان از جمله گاو علاقه ی زیادی داشتند. آخرین گاو در کاخ سفید Pauline Wayne نام داشت که شیر و کره ی خانواده ی اول را فراهم می کرد. روزنامه ی نیویورک تایمز از زندگی این گاو در کاخ سفید گزارشی تهیه کرده بود.

 

97 03 20enew902 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

آپسوم
نوه های «بنجامین هریسون» نخستین افرادی بودند که در کاخ سفید آپسوم نگهداری می کردند.

 

97 03 20enew903 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

گورکن
«تئودور روزولت» در کاخ سفید گورکن پرورش می داد. او گورکن را در قفسی برای نگهداری قرار داده بود. گورکن مورد نظر پس از مدتی وحشی و تهاجمی شده بود به همین دلیل مجبور شدند تا آن را به Bronx Zoo بفرستندـ روزولت هر از چندگاهی به دیدن گورکن می رفت تا مطمئن شود که از آن خوب نگهداری می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مورگان فریمن، کارگردان و بازیگر آمریکایی

 

97 03 20enew904 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

مار
خانواده ی روزولت به علاقه ی زیادشان به حیوانات شهرت داشتند. آنها حیوانات زیادی در کاخ سفید داشتند. کوئنتین پسر روزولت در کاخ سفید مار پرورش می داد، مشکل اصلی ماجرا فرارهای گاه و بیگاه مارها از محل نگهداریشان بود.

 

97 03 20enew905 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

سنجاب
در دوران « وارن هاردینگ» تعداد زیادی سنجاب در کاخ سفید وجود داشتند از جمله ی آنها سنجابی به نام Pete بود که در اغلب کنفرانس های خبری و مطبوعاتی او حضور داشت.

 

97 03 20enew906 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

قوچ
گله ای از قوچ ها برای مدتی بیش از دو سال در کاخ سفید زندگی می کردند. از جمله ی آنها قوچی به نام (ایکی) بود که شهرت زیادی داشت. دلیل شهرت ایکی علاقه اش به تنباکو و خوردن ته سیگار ها بود. او را به دلیل رفتار تهاجمی از کاخ سفید بیرون بردند و به جای دیگری منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:  دانستنی های جالب درباره جنگل ابر شاهرود

 

97 03 20enew907 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

گربه دُم کوتاه
کالوین کولیج و همسرش از علاقه مندان به حیوانات بودند، آنها یک گربه ی دم کوتاه به نام اسموکی را از بیابان های ایالت تینیسی و از سوی جمعیت Great Smoky Mountains هدیه گرفتند و پس از مدتی آن را به نزدیکترین باغ وحش سپردند.

 

97 03 20enew908 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

راکون
در زمان ریاست جمهوری کالوین کولیج خانواده ی او راکونی به نام ربکا داشتند. کارمندان کاخ سفید آن را خسته کننده توصیف می کردند.در بسیاری از اوقات ربکا فرار می کرد و به لباس ها و فرش ها چنگ می انداخت. در سال 1928 میلادی کاخ سفید میزبان راکون دیگری به نام روبن شد. آنها امیدوار بودند که روبن دوست خوبی برای ربکا باشد اما طولی نکشید که روبن فرار کرد و ربکا را هم به باغ وحش واشنگتن اهدا کردند.

 

97 03 20enew909 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

خر
کالوین کولیج و همسرش مجموعه ای از حیوانات غیرمعمول از جمله یک خر به نام ابنزر Ebenezer به اضافه ی اسب آبی و خرس سیاه و توله شیر نگهداری می کردند.

 

97 03 20enew911 800x574 حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …