قدرتمندترین لپ تاپ‌های بیزینسی لنوو

اگر به دنبال لپ تاپی قدرتمند برای استفاده کاری دارید تا رقیب سیستم همه کاره‌یتان باشد، اما قابلیت حمل را داشته باشد تا به راحتی از آن در سفر و قرارهای کاری استفاده کنید؛ این مقاله را از دست ندهید. ما یک لیست کامل از لپ تاپ‌های قدرتمند لنوو که می‌توانند یار و همراه شما در هر موقعیتی باشند آماده کرده‌ایم.

لپ تاپ‌های قدرتمند بیزینسی لنوو

لپ‌تاپ‌ها معمولاً در طول سال‌ها نازک‌تر و سبک‌تر شده‌اند؛ همانطور که اجزای داخلی مانند پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک نیز نازک‌تر شده‌اند. خوشبختانه، این لپ تاپ‌های کاری همراه با نازک شدن قطعات داخلی در عین حال از قدرت بیشتری بهره می‌برند و ارائه بهتری دارند.

اهمیتی ندارد که برای چه شغلی به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند هستید؛ این لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو برای ویرایش و رندر گرفتن ویدیو یا حتی برای یک استراحت کوتاه بین کار و بازی کردن مناسب هستند.

به دلیل قطعات قدرتمند و به روزی که در سخت افزار این لپ تاپ‌ها استفاده شده است، شما می‌توانید تا مدت طولانی و بدون تعویض آن‌ها از این لپ تاپ‌ها استفاده کنید. در واقع برخی از آن‌ها می‌توانند با سیستم‌های همه‌ کاره‌ای که در خانه دارید رقابت کنند.

بیشتر بخوانید:  آیا با شرایط اجاره خودرو آشنایی دارید؟

در این لیست کوتاه، ما 3 مورد از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های لنوو را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا معرفی کنیم. در ضمن، اگر برای جمعه سیاه به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید لپ تاپ هستید؛ پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی تلکام است.

Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6

این دستگاه یکی از قدرتمندترین لپ تاپ هایی است که می‌توانید در جمعه سیاه خریداری کنید. درواقع لپ‌تاپ‌های بسیار کمی وجود دارند که از Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6 قدرتمندتر باشند. این لپ تاپ با عمر باتری فوق العاده‌ای که تا 14 ساعت را پشتیبانی می‌کند، برای ساعت‌های طولانی و در شرایطی که به برق دسترسی ندارید، می‌تواند همراه شما باشد.

همچنین یک صفحه نمایش خیره کننده 16:10 دارد که برای طراحان گرافیک عالی است و البته برای استراحت می‌توانید یک فیلم سینمایی جدید تماشا کنید تا خستگی روزتان را رفع کنید. علاوه بر ویژگی‌هایی که در تصویر بالا از این لپ تاپ گفته‌ایم، مطمئن هستیم که شما از اسلات کارت SD و قلم آن راضی خواهید بود.

دلایلی که باید بخرید دلایلی که نباید بخرید
صفحه نمایش فوق العاده 16:10 طراحی نسبتا ساده نسبت به قیمت
عمر باتری عالی به خصوص با عملکرد فوق العاده آن
بیشتر بخوانید:  کاهش قیمت پروفیل، فرصت طلایی سازندگان

 

 

Lenovo ThinkPad X1 Extreme mobile workstation

واضح بگویم، اگر از لحاظ بودجه مشکلی ندارید این لپ تاپ را حتما انتخاب کنید. لپ تاپ لنوو تینک پد X1 فوق العاده است؛ مشخصات چشمگیری که دارد قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. پردازنده مرکزی تا نسل هشتم اینتل Core i7 است و برای گرافیک، از Nvidia GeForce GTX 1050 Ti و Max-Q استفاده شده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی این لپ تاپ ، قابلیت ضدتابش دارد؛ بنابراین اگر در فضای باز مشغول به کار باشید، هیچ نوری نمی‌تواند مانع شما شود.

یک قابلیت جذاب دیگر این لپ تاپ، دوربین وب کم است که 720p اچ دی با پوشش اختصاصی ThinkShutter دارد و فضای ذخیره سازی حداکثر تا 1 ترابایت SSD را پشتیبانی می‌کند. البته بگذارید یک عیب کوچک اما سنگین آن را به شما بگوییم؛ این لپ تاپ واقعا سنگین است و بنابراین اگر قصد خرید آن را داشتید، یک کوله پشتی محکم همراه با آن بخرید.

دلایلی که باید بخرید دلایلی که نباید بخرید
قدرت بسیار زیاد سنگین است
صفحه نمایش 4K باشکوه کمی گران است
تجربه کاربری عالی عمر باتری می‌توانست بهتر باشد
بیشتر بخوانید:  باریک‌ترین خانه آمریکا با عرض دو متر/ عکس

 

Lenovo ThinkPad T460s

طراحی سری ThinkPad T با تمرکز بر استحکام و در عین حال سبک بودن است. با این حال، ضخامت 18.8 میلی‌متری T460s تنها 1 میلی‌متر با مک‌بوک فاصله دارد و توانسته است وزن 1.4 کیلوگرمی داشته باشد. این لپ‌تاپ به اندازه دو لپ تاپ دیگر لنوو که در این لیست معرفی کرده‌ایم قدرتمند نیست؛ اما به گرانی آن‌ها هم نیست. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند اما به نسبت ارزان هستید با حجم کاری کمتری دارید، این لپ تاپ لنوو برای شما مناسب خواهد بود.

پردازنده مرکزی دو هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی SSD به همراه صفحه نمایش 14 اینچی از نقاط قوتی هستند که در لنوو تینک پد T460s می‌توانید بهره‌مند شوید.

دلایلی که باید بخرید دلایلی که نباید بخرید
ساختار و ارگونومی عالی پردازنده کند
نازک و سبک کیفیت صفحه نمایش نسبتا معمولی

 

فروشگاه اینترنتی telecom.ir با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

 

مطلب پیشنهادی

شرایط اجاره خودرو در دبی چیست؟

اگر به اجاره خودرو در دبی فکر می کنید، این می تواند بهترین ایده ای …