مدیرعامل شیک شلف از انواع قفسه فروشگاهی می گوید | کاربرد قفسه مشبک و استند پانچی در موفقیت کسب وکارها

qrcjn3tvn35t4h35otnh35ithjn 300x284 مدیرعامل شیک شلف از انواع قفسه فروشگاهی می گوید | کاربرد قفسه مشبک و استند پانچی در موفقیت کسب وکارها

با گذر زمان نیازهای انسان ها و جامعه ها تغییر کرده و موارد جدیدتر جایگزین موارد قدیمی می شوند؛ با این اوصاف کسب و کارها اگر قصد دارند در گردونه رقابت باقی مانده و مهم تر از آن بتوانند سهم بازار بیشتری را بدست آورند، لازم است تا با به کارگیری جدیدترین تجهیزات فروشگاهی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. امروز در مبورخ تصمیم گرفته ایم تا با مدیرعامل محترم مجموعه تجهیزات فروشگاهی شیک شلف (فعال در ارائه تجهیزات فروشگاهی) مصاحبه ای ترتیب داده و نظرات ایشان را در مورد تاثیر تجهیزات فروشگاهی مختلف در موفقیت کسب و کارها جویا شویم.

– جناب شفیعی قفسه های فروشگاهی جدید در فروشگاه های بسیاری دیده می شوند. لطفا در مورد انواع قفسه فروشگاهی و کاربرد آن ها توضیح دهید.

قفسه فروشگاهی در انواع قفسه وسط فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی یک طرفه ، قفسه فروشگاهی دوطرفه و قفسه فروشگاهی خودایستا در شیک شلف تولید می شود. در طراحی قفسه فروشگاهی جدید که برخی به آن قفسه هایپری نیز می گویند علاوه بر بحث راحتی چیدمان وسایل، به بحث زیبایی شناختی آن ها نیز توجه می شود. این قضیه به دلیل اهمیت بالای دکوراسیون مغازه ها صورت گرفته است تا هم بتوان چیدمان فروشگاه ها را بهبود بخشید و هم دکوراسیون مغازه بهتری را داشت.

قفسه فروشگاهی خودایستا نوعی قفسه فروشگاهی است که همانطور که از نامش پیداست، لازم نیست به جایی پیچ یا پرچ شود و یا به دیوار وصل شود. این قفسه را می توان در هر نقطه ای از فروشگاه که نیاز باشد قرار داد و محصولات مختلف را روی آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

قفسه فروشگاهی یک طرفه نیز مدل دیگر قفسه فروشگاهی است که یک سمت آن چندین طبقه قرار دارد که می توان وسایل فروشگاه را روی آن قرار داد. قفسه فروشگاهی یک طرفه گزینه مناسبی برای فروشگاه هایی که با مشکل کمبود جا مواجه هستند و یا محصولات زیادی در فروشگاه ندارند محسوب می شود.

– به عنوان سوال بعدی ممنون می شوم اگر در مورد قفسه مشبک و کاربرد آن توضیح دهید.

قفسه مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای نوعی قفسه است که از آن می توان برای نگهداری وسایلی که وزن سبک تا متوسط دارند استفاده کرد. با استفاده از قفسه مشبک می توان وسایل موجود در انباری یا فروشگاه ها را با نظم و ترتیب در کنار یکدیگر قرار داد و چیدمان فروشگاه را بهبود بخشید. قفسه مشبک در انواع مختلف قفسه مشبک انباری و قفسه مشبک فلزی تولید می شود.

قفسه مشبک انباری گزینه مناسبی است برای انباری هایی که وزن وسایلشان آن قدر بالا نبوده و در عین حال نیاز به قفسه بندی دارند. از قفسه مشبک انباری می توان برای انبار سوپرمارکت ها، بایگانی ادرارات و داروخانه ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  بیمه بازنشستگی کوثر چگونه آسودگی دوران کهنسالی را تضمین می کند؟

retv45095tyuv45ojtvi5o4jtg 170x300 مدیرعامل شیک شلف از انواع قفسه فروشگاهی می گوید | کاربرد قفسه مشبک و استند پانچی در موفقیت کسب وکارها

– جناب شفیعی انواع استند فروشگاهی جزو پرفروش ترین محصولات شیک شلف هستند. لطفا در مورد کاربرد استند و انواع آن نیز توضیح دهید.

استند وسیله ای است که به کمک آن می توان محصولات را به شکلی زیبا و برجسته تر در معرض دید مشتریان و رهگذران احتمالی قرار داد و از این طریق توجه آنان را جلب کرد. انواع استند فروشگاهی در مدل های استند چیپس و پفک، استند پانچی، استند ابزار، استند میوه و … تولید می شود که کسب و کارها بسته به نوع محصولات و حیطه فعالیت خود می توانند از ویژگی های استندها بهره مند شوند.

استند پانچی نوعی استند است که روی سطح آن میله هایی نازک اما مستحکم نصب شده تا بتوان محصولات را بدون نگرانی از افتادن و سقوط کردن آن ها روی استند قرار داد و مشتریان را به بررسی و مشاهده دقیق تر آن ها ترغیب کرد. استند پانچی در انواع استند پانچی دیواری و استند پانچی گردان در شیک شلف تولید می شود. از استند پانچی می توان در فروشگاه هایی که محصولات شان کوچک و سبک است و برای نمایش بهتر محصولاتشان استفاده کرد.

استند ابزار نوعی استند است که با استفاده از آن ابزارفروشی ها می توانند ابزار و یراق آلات خود را به نحوی زیبا و به نحوی که نسبت به کالاهای دیگر متمایز نشان داده شود در معرض دید خریداران بگذارند. استند ابزار ( استند پانچی ابزار ، خرید استند ابزار ، قیمت استند ابزار ) یکی از بهترین محصولاتی است که در شیک شلف تولید می شود.

بیشتر بخوانید:  کابینت آشپزخانه بدنه فلز درب ام دی اف از کجا بخریم ؟

etvlmk35potum3otcji3fthi34hj 249x300 مدیرعامل شیک شلف از انواع قفسه فروشگاهی می گوید | کاربرد قفسه مشبک و استند پانچی در موفقیت کسب وکارها

-ممنون بابت توضیحات کامل و جامع. آقای شفیعی لطفا کمی هم در مورد مجموعه شیک شلف و محصولاتی که در این مجموعه ارائه می شود توضیح دهید.

مجموعه تجهیزات فروشگاهی شیک شلف ( ارائه کننده قفسه مشبک ، قفسه فروشگاهی ، استند پانچی و استند ابزار ) با هدف ارائه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی نظیر انواع قفسه بندی انباری و مشبک، سبد و چرخ خرید و راهبند در سال 1388 تاسیس شد و تاکنون توانسته خود را به عنوان یکی از بااعتبارترین برندهای مربوط به تجهیزات فروشگاهی مطرح کند. محصولات تولید شده در شیک همگی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت آن مطابق با آخرین استانداردهای جهانی پیش می رود.

یکی از خدماتی که در شیک شلف ارائه می شود، مشاوره طراحی و اجرا قفسه بندی ها می باشد. در صورتی که در مورد ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارید، می توانید از کارشناسان فنی شیک شلف کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

شرایط اجاره خودرو در دبی چیست؟

اگر به اجاره خودرو در دبی فکر می کنید، این می تواند بهترین ایده ای …