هدیه تبلیغاتی برای مهندسان

etvne5598tuy45oiy8bu45 300x153 هدیه تبلیغاتی برای مهندسان

یکی از راه‌هایی که به شناخته شدن بیشتر برند شما کمک می‌کند، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به وسایلی گفته می‌شود که بر روی آن‌ها نام برند و لوگوی شرکت شما درج شده و به رایگان در اختیار افراد دیگر قرار می‌گیرد. با هدیه دادن وسایل کاربردی، می‌توانید افراد زیادی را با خدمات خود آشنا کرده و رشد چند برابری را به کسب و کار خود هدیه دهید. یکی از راه‌های خلاقانه برای ارائه دادن هدایای تبلیغاتی، انتخاب یک روز خاص است؛ مانند روز معلم یا روز مهندس. اگر به یک معلم در روز مخصوص خود، هدیه تبلیغاتی ارائه دهید تا همیشه شما را به خاطر خواهد سپرد و در صورت نیاز از خدمات شما استفاده می‌کند.

wfmkvepotun3o5yh5oygj 300x214 هدیه تبلیغاتی برای مهندسان

ارائه یک هدیه تبلیغاتی مختص مهندسان هم می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد. اگر سبک خدمات و محصولات شما به نوعی است که بیشتر از همه مورد استفاده مهندسین قرار می‌گیرد، می‌توانید مهندسین را جامعه هدف خود قرار داده و کمپین تبلیغاتی خود را با هدف هدیه تبلیغاتی مخصوص مهندسان راه بیاندازید. هدیه تبلیغاتی مهندسی باید از وسایل پرکاربردی انتخاب شود که در طول روز مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند به تبلیغات برند شما بپردازد. علاوه بر مهندسانی که هدیه شما را دریافت می‌کنند، هر شخصی که آن هدیه را در دستان یا اتاق کارشان مشاهده کند؛ با برند شما آشنا شده و تعدادی از آن‌ها جذب خدمات شما می‌گردند. در ادامه چند هدیه تبلیغاتی مختص مهندسین را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در تبلیغات خود از آن‌ها استفاده کنید.

  • ماشین حساب تبلیغاتی: ماشین حساب بیش از هر قشری دیگری، برای رشته‌های مهندسی کاربردی است و هدیه دادن آن می‌تواند شاغلین این زمینه را خوشحال سازد. مهم‌ترین نکته در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن است و از آنجایی که ماشین حساب برای مهندسین کاربرد وسیعی دارد، جز بهترین گزینه‌ها خواهد بود. ماشین حساب سطح وسیعی برای چاپ لوگو و نام برند در اختیار قرار می‌دهد که می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کنید.
  • خودکار و خودنویس تبلیغاتی: یک مهندس برای امضای قرارداد، تکمیل فرم، تکمیل طرح و نقشه و … به خودکار یا خودنویس نیاز پیدا می‌کند. با توجه به این موضوع هدیه دادن خودنویس یا خودکار تبلیغاتی می‌تواند منجر به معرفی بیشتر برند شما نزد سایر افراد شود. نوشت افزارها با تنوع بسیار زیادی در بازار یافت می‌شوند و هر کسب و کار بسته به بودجه خود یک خودکار قیمت مناسب یا یک خودنویس نفیس تهیه می‌کند. خودکار در صورت دارا بودن بدنه مستحکم، طول عمر زیادی خواهد داشت و حتی پس از یک سال استفاده قادر خواهد بود مشتریان بیشتری به سمت خدمات شما جذب کند؛ از همین رو یک هدیه تبلیغاتی ارزان و پر بازده است.
  • erpgvk4589yv8j3095uyu948ot 300x214 هدیه تبلیغاتی برای مهندسان
  • جعبه ابزار و چراغ قوه تبلیغاتی: برای افراد فعال در شغل‌های فنی، هیچ هدیه ای بهتر از جعبه ابزار و چراغ قوه نخواهد بود. جعبه ابزار می‌تواند 6، 9، 12 تیکه باشد و برای مشاغل حرفه‌ای تر، می‌توان از جعبه ابزارهای پیشرفته استفاده کرد. لوگوی شما بر روی جعبه ابزار قرار می‌گیرد و آن جعبه ابزار همیشه در ماشین یا در محل کار افراد خواهد بود؛ در نتیجه بازدهی قابل قبولی خواهد داشت.
  • خط کش تبلیغاتی: اگر به دنبال ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی مختص مهندسان هستید، خط کش انتخابی ایده‌آل خواهد بود. خط کش‌ها با متریال‌های مختلفی تولید شده و معمولا در اندازه‌های 20 تا 30 سانتی متر خریداری می‌شود. می‌توانید این خط کش را در کنار یک وسیله دیگر به صورت پک هدیه دهید، مانند پک خودکار، خط‌کش و ماگ؛ نحوه چیدن پک‌ها به سلیقه شما بستگی دارد.
بیشتر بخوانید:  مهم ترین مراحل کارشناسی خودرو

همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های پر بازده تبلیغاتی به شمار رفته و در طولانی مدت به معرفی بیشتر خدمات شما خواهند پرداخت. برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی مخصوص رشته‌های مهندسی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بازار، با کارشناسان فروش ما در مدیرگیفت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد.

بیشتر بخوانید:  کوتکس چیست؟

مطلب پیشنهادی

شرایط اجاره خودرو در دبی چیست؟

اگر به اجاره خودرو در دبی فکر می کنید، این می تواند بهترین ایده ای …