پروژه تیزر تبلیغاتی افترافکت – ساخت تیزر آماده تبلیغاتی در افترافکت

تبلیغات یکی از اصولیترین و بهترین عناصر شناخته در بین مخاطبین است. امروزه اغلب افراد از تیزرهای تبلیغاتی برای محصولات جدید خود استفاده میکنند. این تیزرها میتواند مانند یک سکوی پرتاب برای آن‌ها باشند. در عصر حاضر با گسترش علم و تکنولوژی، تبلیغات از شکل قدیمی خود فاصله گرفته و جایش را به تبلیغات بصری که در رسانه‌های تصویری میباشد داده است و این نوع تبلیغات محبوبیت گسترده‌ای نیز  پیدا کرده است.

revcl jkhpojole45jv coerjghiv 5euy95o 300x151 پروژه تیزر تبلیغاتی افترافکت   ساخت تیزر آماده تبلیغاتی در افترافکت

امروزه هر کسب‌ و کاری برای شناخته شدن و برای جا انداختن محصولاتش نیازمند یک  تبلیغات مناسب و جذاب است و طبق آمار جدید مخاطبین تبلیغات بصری را به انواع دیگر تبلیغات ترجیح میدهند. خصوصا اگراین تبلیغات  به همراه داستان باشند. این نوع ویژگی را میتوان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما سوال اینجاست که تیزر تبلیغاتی چیست و این نوع تبلیغات چه ویژگی‌هایی دارد؟ شرکت‌های بزرگ جهانی بر چه پایه‌ای از این نوع تیزرهای تبلیغاتی میسازند؟ ما در این ادامه مطلب به این سوال‌ها نیز پاسخ خواهیم داد.

یکی از سایت‌هایی که پروژه تیزر تبلیغاتی افترافکت حرفه‌ای تولید میکند سایت ادوبیش است شما در این سایت میتوانید از پروژه‌های رایگان و پولی استفاده کنید. همچنین سایت ادوبیش دیگر پروژه‌ها مانند پروژه آماده افترافکت و پریمیر و… رادر سایت خود برای استفاده مخاطبین قرار داده است.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

تیزر تبلیغاتی چیست؟

یک  تبلیغات نوعی آگهی میباشد که قبل از این که درمورد محصول به صورت کامل گفته شود، به صورت ویدیو، عکس، ایمیل و… ساخته میشود و تلاش میکند که با کمی سرنخ دادن و نشانه‌ها حس کنجکاوی مخاطب را برای دیدن محصولات خود برانگیزد. تیزرهای تبلیغاتی به صورت کوتاه و خلاصه هستند و زیاد در مورد محصول صحبت نمیکنند و چیز خاصی در اختیار مخاطب قرار نمیدهند تا با این روش بتوانند ذهن مشتری را مشغول کنند. در این نوع تیزرها پیامی به مخاطب داده میشود این پیام به گونه‌ای است که حتی شما متوجه نمیشوید که محصول چیست و چه اتفاقی قرار است بیفتد.

reevykj4609uvyn0v9yn948uj 300x169 پروژه تیزر تبلیغاتی افترافکت   ساخت تیزر آماده تبلیغاتی در افترافکت

چند مورد از تیزرهای تبلیغاتی:

تیزرهای تبلیغاتی به 3 حالت کلی ساخته میشودند:

1.تیزر تبلیغاتی رئال

2.تیزر تبلیغاتی انیمیشن

3.تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

تیزر رئال چیست؟

این مورد از تیزرهای تبلیغاتی که بیشتر به صورت کلیپ‌هایی با انسان‌های واقعی، در محیط‌های واقعی فیلمبرداری میشوند و در این کلیپ‌ها خود محصولات را به صورت کاملا واقعی نشان میدهند،به  تبلیغات تیزر رئال شهرت دارند. به طور معمول تیزرهای رئال یک داستان مشخصی را پیگیری میکنند و سعی میکنند به مخاطبین خود پیام‌های خاصی بدهند. برای این که بهتر در مورد تبلیغات به سبک تیزر رئال بدانید کافیست تبلیغات تلویزیونی راببینید که به طور کلی عده‌ای برای تبلیغ کردن از محصول با هم صحبت میکنند یا به طور ویژه از محصولات خود میگویند، و معمولا این تیزرها برای افراد خاص یا سنین خاصی ساخته نمیشوند و مناسب تمامی افراد است.

بیشتر بخوانید:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

از نمونه‌های بارز تیزر رئال در تبلیغ‌های تلویزیونی میتوان به تیزر روغن اویلا اشاره کرد که نشان میدهد تمامی خانواده در آشپزخانه دور هم جمع شدند و غذا میخورند ولی تمرکز زیادی را برای نشان دادن محصول خود دارند.

تیزر انیمیشن چیست؟

این نوع از تبلیغات به صورت تیزرهای گرافیکی است که توسط افراد حرفه‌ای با نرم افزارهای کامپیوتری در قالب انیمیشن تولید میشوند. در این انیمشن‌ها شخصیت‌ها و فضای کلی به صورت غیر واقعی و کارتونی میباشد. به طور معمول از این دسته تیزرها برای تبلیغ اسباب بازی یا اینکه محصولاتی در مورد کودکان و نوجوانان است، استفاده  میکنند.

تیزر رئال انیمیشن چیست؟

در تیزرهای رئال انیمیشنی سعی میشود از ترکیب دو مورد بالا با هم استفاده شود یعنی انسان‌های واقعی را با تصاویر انیمشنی ترکیب میکنند و در این کلیپ‌ها استفاده میکنند معمولا این تیزرها را برای تبلیغات خوراکی یا محصولات آموزشی کودکان به کار میگیرند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

برای این که بیشتر متوجه شوید میتوانید تبلیغات تلویزیونی چیتوز را ببینید که تمرکزش برای این نوع از تیزرها است.

wrwectl54poyjnb4609mjhn45oyjvmo54ij 300x169 پروژه تیزر تبلیغاتی افترافکت   ساخت تیزر آماده تبلیغاتی در افترافکت

کاربرد انواع تیزرهای تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی برای کارهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرند که شامل موارد زیر میشود:

1.استفاده لوگو از تیزر برای معرفی بهتر محصول جدید و یا بهبود محصولات قبل

2.پخش فیلم‌های تبلیغاتی در سینماها

3.پخش تیزر بین سریال‌ها

4.استفاده از تیزر در وب سایت کمپانی

5.استفاده در شرکت‌ها و جلسات کاری

6.استفاده در کنفرانس‌ها و مطبوعات

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی:

ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسیار سخت میباشد و این کار را باید به متخصصین این حوزه سپرد.

ساخت این تیزرها نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد و مسئله ای نیست که هر کسی بتواند انجام دهد و نباید از آژانس‌های تبلیغاتی انتظار داشت که تبلیغات رایگان انجام دهند چرا که ساخت این تیزرها مستلزم زمان زیاد و تجهیزات حرفه‌ای میباشد.

مراحل سخت تیزر:

1.سناریو کلیپ تبلیغاتی

2.بازار هدف و انواع تیزر مرتبط با آن

3.ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …