گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

[ad_1]

 

 mo6356 گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

برندهای معروف لباس

این قرن ۲۱ هست، عصر فن‌آوری اطلاعات و جهانی شدن، مادی و مصرف هست. مردم در فعالیت برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند.

این قرن ۲۱ هست، عصر فن‌آوری اطلاعات و جهانی شدن، مادی و مصرف هست. مردم در فعالیت برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین اجتماع ای نظر گرفته شده هست، از آنجایی که ارزش محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران هست کسیکه یکی از لوازمش از چنین برند هایی باشد ثروتمند محسوب می شود.

1- گوچی Gucci
این نام تجاری در سال ۱۹۲۱ توسط Guccio گوچی در ایتالیا تاسیس شد. این برند در سراسر جهان برای کالاهای چرمی با کیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی مشهور هست. گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر گرفته شده هست هست و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand که ۱۰۰تا از بهترین مارک های سراسر جهان را لیست کرده هست، برگزیده می باشد. این امر در مورد تولید ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به طور سالانه تعمیم داده شده هست.

2- برند معروف لباس زنانه هرمس (Hermès)

هرمِس، شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس هست، که در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد. این شرکت، متخصص در طرح‌ریزی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس ‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت می باشد.

شرکت هرمس در سال ۱۸۷۳ توسط تیری هرمس تأسیس شد. لوگوی کنونی شرکت هرمس که از دوک، کالسکه و اسب تشکیل شده، از دهه ۱۹۵۰ به بعد، مورد استفاده قرار گرفته هست. دفتر مرکزی این شرکت، در خیابان فُبورگ-سَن-اُنورِه شهر پاریس فرانسه قرار دارد.

3- برند معروف لوییس ویتون Louis Vuitton
این سبک مد فرانسوی مورد علاقه کسانی ست که معنای سبک و خود نمایی را می دانند. این برند مختص عینک آفتابی، کالاهای چرمی، ساعت، کفش می باشد. ایران ناز، ال او مونو که برای خود نشانی هست و این برند را به نماد مجسمه تبدیل ساخته هست. میگویند این شرکت محصولات خود را به بالاترین ارزش در این صنعت به فروش می رساند که موید این حقیقت هست که درآمد سالانه آن حدود ۲٫۷ میلیارد دلار می باشد.

4- فندی از معروف ترین برندهای معروف حهان هست

فندی نیز مشابه برند آرمانی در ایتالیا پایه گذاری شده هست. این برند در ۱۹۲۵ توسط ادواردو و اَدِل فندی تاسیس شد. شرکت فندی در رم، ایتالیا واقع شده هست. فندی دومین قدیمی ترین برند پوشاک در این لیست هست. خانواده فندی کارش را با یک فروشگاه پوست و چرم ابتدا کرد. اکنون بخش‌های این برند در سراسر دنیا وجود دارد. بخش زیادی از برند فندی متعلق به لوئیس ویتون هست.

بیشتر بخوانید:  راهنمای ست کردن بوت با شلوار جین

درست مشابه بسیاری از برندهای دیگر، فندی نیز کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت، لوازم جانبی چرمی، کیف دستی زنانه و گوشواره طرح‌ریزی و تولید می‌کند. درحال‌حاضر فندی یکی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک ۲۰۱۷ هست. این برند در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد و سود سالانه‌ی آن به ۱.۱ میلیارد یورو می رسد.

5- شنل Chanel
Chanel برند مد معروف با آیکون کوکو Chanel هست و بعنوان قشنگ ترین و زیبا ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می شود. Chanel تولید بالایی در کالاهای لوکس ، عطر ، لباس و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگر دارد. اغراق نیست اگر بگویم که برند Chanel یکی از برند های شناخته شده در سراسر جهان هست.

6- برند لباس زنانه زارا (Zara)

زارا یک برند پوشاک و زیورآلات هست و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا ابتدا کرد. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه های زنجیره ای ایندیتکس محسوب می شود. کمپانی ایندیتکس یک سریال بزرگ نساجی و طرح‌ریزی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان هست، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مشابه ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می باشد.

این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده‌هست. این شرکت ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمانه نیاز دارد.

7- باربری Burberry
باربری یک نام برند لوکس بریتانیایی هست که همه چیز از عطر و لباس تا زیورآلات را تولید می کند. محصولات این برند دارای الگوی بینهایت مشخصی هست که توسط منزل مد در همه جا کپی شده هست. درآمد شرکت یک میلیارد دلار در سال هست.

Fendi -8
Fendi یک برند ایتالیایی هست که بخاطر کیف های دستی خود بینهایت شناخته شده هست. تلاش خود را از سال ۱۹۲۵ به صورت مختصر آغازکرد اما از زمانی که LVMH مالکیت آن را گرفت در سراسر جهان به رسمیت شناخته شد. تولید Fendi حدود ۳۳۸،۵۰۰،۰۰۰ دلار در سال هست.

expensive3 clothing2 brands1 گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

مارک های معروف لباس مردانه

9- برند لباس زنانه لویی ویتون (Louis Vuitton)

لویی ویتان، که به اختصار ال‌او نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و منزل مد فرانسوی هست، که در سال ۱۸۵۴ توسط طرح‌ریز فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می نماید. از محصولات این برند می توان به کالاهای چرمی، لباس های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین مدل های ست حلقه نامزدی

برند لویی ویتان یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان هست، که محصولات خود را از راه بوتیک های مستقل، فروشگاه های زنجیره ای و وب سایت شرکت، به فروش می رساند. شرکت لویی ویتان، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶–۲۰۱۲) به عنوان با بها‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده هست.

10- Christian Dior برند معرف کالاهای چرمی
کریستین دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس هست. این برند در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و بهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی هست. با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان ، عجب آور نیست که درآمد آن حدود ۱۸ میلیارد دلار در سال هست.

11- گس – Guess

گس شرکت کالای لوکس آمریکایی هست که در زمینه طرح‌ریزی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مشابه ساعت مچی، جواهرات و عطر تلاش دارد.

این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۴۸۴ بخش فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو استور نیز می باشد. دفتر مرکزی و بخش اصلی فروشگاه های شرکت گس در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد.

این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان محبوبیت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان هست.

expensive3 clothing2 brands2 گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

معرفی برندهای معروف لباس

12- پرادا Prada Prada
پرادا یکی از برندهای پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده هست هست و بدون شک یک مارک شناخته شده هست. این برندتوسط یکی از آیکون های مد به نام ماریو پرادا تاسیس شد و سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند. پرادا ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به طور سالانه درآمد دارد.

13- دولچه و گابانا-Dolce & Gabbana 

دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و منزل مد ایتالیایی هست که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طرح‌ریز ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. این شرکت دارای دو برند جدا به نام های دولچه و گابانا و دی اند جی هست که هر یک خط و سیاست‌های خود را دنبال می کنند.

دولچه و گابانا یکی از برند های معروف و گران ارزش هست.

دولچه و گابانا مخصوص اقلام بیشر تجملی و گران ارزش هست. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران ارزش شناخته شده هست، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه پایان ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که لطافت و زیبایی بی نظیری دارند.

بیشتر بخوانید:  نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان هست، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیرد.

14- christion Louboutin Prada
این طرح‌ریز برای زنان کفش تولید می کند که بینهایت زیبا هستند. در سال ۱۹۹۱ در فرانسه تاسیس شد، این کفش ها منحصر به شخص هستند زیرا کف همه آنها قرمز هست. او می گوید که هدف اصلی او این هست که زنان احساس اطمینان به نفس داشته باشندو نیازی به گفتن نیست، اگر او توان داشتن این کفش ا دارد، چرا نباید خود رادر راس جهان حس کند؟

15- ورساچه Versace Versace
جیانی ورساچه برندی ایتالیایی هست و در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد. این برند شهرت سریع خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان هست. این شرکت هر چیزی که فکرش را کنید تولید می کند کفش، لباس تا عطر.

16- آرمانی- Armani

آرمانی شرکت طرح‌ریزی مد و لباس ایتالیایی هست که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طرح‌ریزی و ساخت محصولات متنوعی حاوی کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طرح‌ریزی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می پردازد.

جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند و آنقدر پیشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی مساوی با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته و به یکی از گران ترین برندها جهان تبدیل شده اند.

این شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان هست و در حدود ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد.

آرمانی همچنین از راه همکاری با سایر شرکت‌ها در حیطه‌های تازه‌ای مشابه ساخت هتل ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل و همچنین تولید عطرهای زنانه و مردانه، پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال، کار خود را ابتدا کرده هست.

17- هرمس Hermes Hermes
هرمس یک برند فرانسوی هست که برای تولید خیره کننده ترین کیف ها و روسری شناخته شده هست. عطر آنها آسمانی و چرم آن نرم تر از پوست میباشد. لوگوی آن در نوع خود برجسته هست را در خود دارد و شرکت در حدود ۲ میلیارد دلار در سال درامد دارد.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

ترفندهای لاغر شدن با پوشیدن لباس

[ad_1] برای خانم هایی که افزایش وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس میباشد. آنها …