آشپزخانه به عنوان قلب خانه، تاثیر بسیاری بر زیبایی و راحتی شما در منزل دارد. در انتخاب میز و صندلی ناهار خوری برای آشپزخانه، عواملی مانند اندازه، فضا، سبک دکوراسیون و نیازهای خانواده باید در نظر گرفته شود. میز و صندلی برای فضای آشپزخانه شما مناسب تر است که تمام موارد ذکر شده در نظر گرفته شود تا علاوه بر زیبایی بیشتر، باعث ایجاد حس راحتی بیشتر شما در محیط خانه شود.

آشپزخانه به عنوان قلب خانه، تاثیر بسیاری بر زیبایی و راحتی شما در منزل دارد. در انتخاب میز و صندلی ناهار خوری برای آشپزخانه، عواملی مانند اندازه، فضا، سبک دکوراسیون و نیازهای خانواده باید در نظر گرفته شود. میز و صندلی برای فضای آشپزخانه شما مناسب تر است که تمام موارد ذکر شده در نظر گرفته شود تا علاوه بر زیبایی بیشتر، باعث ایجاد حس راحتی بیشتر شما در محیط خانه شود.

میز و صندلی ناهار خوری

بسیاری از مردم از انواع میز جهت مصارف مختلف استفاده می‌کنند؛ ولی نوعی از میزها وجود دارند که جهت مصرف در آشپزخانه و غذاخوری مورد استفاده قرار می‌گیرند که به آن‌ها میز ناهارخوری گفته می‌شود. همچنین به نوعی صندلی که بسیار راحت، استاندارد و دارای ارتفاع مناسب جهت غذا خوردن می‌باشد و اکثراً همراه با میز ناهار خوری مورد استفاده قرار می‌گیرد، صندلی ناهارخوری گفته می‌شود.

انواع صندلی ناهار خوری برای آشپزخانه

اگر به دنبال صندلی ناهار خوری مناسب و جدید برای آشپزخانه خود می‌باشید، ابتدا بهتر است با انواع آن‌ها آشنا شوید.

1. صندلی ناهار خوری چوبی

این نوع صندلی یکی از رایج‌ترین انواع صندلی ناهار خوری می‌باشد که اغلب از چوب های راش و روسی در ساخت آن استفاده می‌شود، همین امر باعث افزایش دوام و کاهش وزن این نوع صندلی شده است. این نوع صندلی فضای کمتری را اشغال می‌کند.

2. صندلی ناهار خوری با پایه فلزی

صندلی ناهار خوری با پایه فلزی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد. این نوع صندلی ها بر روی هر سطحی به واسطه فلزی بودن پایه آنها، حرکت آسان و سریع و جابه‌جایی راحت را فراهم می‌کنند. نسبت به صندلی های چوبی مقاومت بیشتری در مقابل آب، رطوبت و حتی خراش و سایش از خود نشان می‌دهند. انواع مدرن این نوع صندلی ها نمایی زیبا و مدرن به فضای آشپزخانه شما می‌دهند.

بیشتر بخوانید:  کاربردهای پرینتر سه کاره چیست ؟ و برای خرید پرینتر سه کاره به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

3. صندلی ناهار خوری کلاسیک

صندلی‌های ناهار خوری کلاسیک نوعی صندلی چوبی می‌باشد با این تفاوت که مقداری در طراحی خود ریزه کاری هایی دارد. این نوع صندلی معمولاً از چوب‌های باکیفیتی مانند چوب گردو، بلوط، راش یا افرا ساخته می‌شوند. این چوب‌ها دارای ظاهری طبیعی و زیبا هستند و دوام بالایی دارند. صندلی‌های ناهار خوری کلاسیک معمولاً دارای طراحی‌های منحنی و ظریف می‌باشد. پشتی‌های این صندلی‌ها اغلب خمیده بوده و پایه‌های آن‌ها نیز منحنی یا مارپیچ شکل است.

4. صندلی ناهار خوری چستر

صندلی‌های ناهارخوری چستر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که باعث شده این نوع صندلی یکی از پرفروش‌ترین مدل های صندلی ناهار خوری باشد. این صندلی‌ها مانند صندلی چوبی از چوب راش و حتی پارچه ساخته می‌شوند و روی قسمت پشتی آن‌ها لمسه‌های زیبا و دکمه‌ها اجرا شده‌اند.

در میز ناهارخوری چستر، صندلی‌ها معمولاً دارای پایه‌های چوبی باریکی هستند که می‌توانند شکلی صاف و عمودی یا حتی منحنی داشته باشند. صندلی‌های چستر می‌توانند دسته‌دار یا بدون دسته باشند. در صندلی‌های دسته‌دار چستر، دو دسته کوچک در دو طرف صندلی و در راستای پشتی قرار دارند. این طراحی زیبا و کاربردی، صندلی‌های ناهارخوری چستر را به یک گزینه مناسب برای میز ناهارخوری در آشپزخانه تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

برای مشاهده و خرید انواع صندلی ناهار خوری به لینک زیر مراجعه فرمائید:

https://paino.ir/product-category/dining-chair/

همچنین برای تماس با صنایع چوبی پاینو از این شماره استفاده کنید: 09358175808

انواع میز ناهار خوری برای آشپزخانه

انواع میز ناهار خوری در شرکت‌ها تولید و در بازارها به فروش می‌رسند؛ در بین انواع میز ناهار خوری برای آشپزخانه، جدیدترین مدل میز ناهارخوری که به بازار آمده است، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • میز غذا خوری سلطنتی: میزهای سلطنتی دارای جلوه خاصی بوده و نسبت به دیگر میزها، گران تر می‌باشند. معمولاً در طراحی این میزها از رنگ طلایی درخشان استفاده می‌شود.
  • میز غذا خوری تاشو: میزهای تاشو، برای بانوانی که آشپزخانه خلوت را ترجیح می‌دهند و یا فضای کافی برای قرار داشتن میز به طور دائم را در آشپزخانه ندارند، مناسب می‌باشد.
  • میز غذا خوری چند نفره: اینگونه میزها، در تعداد ۸،۶،۴ نفره به فروش می‌رسند و برای منازلی با تعداد خانوار بالا و دارای فضای باز، مناسب می‌باشند.
  • میز غذا خوری دونفره: اینگونه میزها، برای خانواده های کم جمعیت که فضایی محدود دارند و همچنین زوج‌های جوانی که غذا را در آشپزخانه میل می‌کنند، بسیار مناسب می‌باشد.

اگر به دنبال میز ناهار خوری جدید برای آشپزخانه خود هستید، می‌توانید جهت خرید جدیدترین مدل میز غذا خوری ۴ نفره و ۶ نفره و دیگر انواع میز ناهار خوری به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paino.ir/product-category/dining-table/

نکات خرید میز و صندلی ناهار خوری برای آشپزخانه

در اینجا چند نکته مهم را برای خرید میز و صندلی ناهارخوری برای آشپزخانه به شما توضیح می‌دهیم:

  1. جنس میز و صندلی‌ها: انتخاب جنس و انواع میز و صندلی ناهارخوری برای آشپزخانه مهم است. چوب، شیشه، سنگ و فلز از جمله جنس‌های معمول در ساخت میز و صندلی ناهارخوری هستند.
  2. اندازه‌ی اتاق: قبل از خرید، ابعاد آشپزخانه را برای میز و صندلی در نظر بگیرید. میز و صندلی‌ها باید برای اندازه‌ی آشپزخانه مناسب باشند.
  3. نیازهای شما: تعیین نیازهای خود، مثل تعداد نفراتی که معمولاً در آشپزخانه روی صندلی ناهار می‌خورند، می‌تواند در انتخاب مناسب کمک کند.
  4. بودجه: میز و صندلی‌ها در رنج قیمت‌های مختلف موجود هستند. بر اساس بودجه‌ی خود، انتخاب کنید.
  5. هماهنگی با دکوراسیون: میز و صندلی‌ها برای ایجاد هارمونی و زیبایی، باید با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشند.
  6. نگهداری آسان: انتخاب میز و صندلی‌هایی که نگهداری آسان دارند، مزیت دارد.
  7. رنگ: رنگ میز و صندلی‌ها را با سلیقه‌ی خود هماهنگ کنید.
بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

نتیجه گیری

میز و صندلی ناهار خوری برای آشپزخانه اگر استاندارد ساخته نشود، در استفاده طولانی مدت، ممکن است به ستون فقرات شما فشار بیاورد و باعث ایجاد مشکلاتی شود، پس بهتر است از جایی خرید کنید که میز و صندلی ناهار خوری را طبق استانداردهای روز دنیا تهیه یا تولید می‌کنند و در اختیار خریداران قرار می‌دهند. طبق تجربه ما و رضایت دیگر مشتریان، مجموعه پاینو یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد که هدف اصلی آنها جلب رضایت مشتریان می‌باشد، برای مشاهده و خرید انواع میز و صندلی از این فروشگاه می‌توانید به این لینک https://paino.ir مراجعه نمائید یا با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

خرید سرور hp با بهترین قیمت و گارانتی از رایانه افزار خط سبز

خرید سرور hp با بهترین قیمت و گارانتی از رایانه افزار خط سبز سرورها یکی …