بررسی تلویزیون سونی X80K + خرید تلویزیون ارزان از اورجیمال

با وجود پیشرفت تکنولوژی و قدیمی‌ شدن کارایی دیگر تلویزیون‌ها، کمپانی ابر قدرت سونی یکی از محصولات ایده‌آل خود را در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار کرد. این دستگاه که همان سونی مدل X80K محبوب و پرطرفدار است، تا کنون بخش عظیمی از بازار فروش را به دست گرفته است و یکی از خوش‌فروش ترین تلویزیون‌های سونی بوده است. این دستگاه یکی از تلویزیون‌های میان رده و مرغوب سونی است که با قیمت مناسب و کارایی‌های فوق‌العاده برای تماشای حرفه‌ای فیلم، استفاده روزمره در خانه و محل کار، استفاده در سالن‌های زیبایی و دیگر محیط‌ها بسیار کاربردی بوده و در ۵ سایز مختلف، مشتریان و مصرف کنندگان را به وجد آورده است. در ادامه به بررسی تلویزیون سونی X80K می‌پردازیم.

54v46b6u56 بررسی تلویزیون سونی X80K + خرید تلویزیون ارزان از اورجیمال

موارد حائز اهمیت در بررسی تلویزیون سونی X80K به شرح زیر هستند:

۱) سری و سال ساخت

تلویزیون سونی X80K از برجسته‌ترین تلویزیون‌های سونی است که در سال ۲۰۲۲ پا به بازار رقابت گشود. این محصول با مدل‌های X800K و X8000K و همچنین با مدل کامل KD-43X80K نیز شناخته می‌شود که جایگزین تلویزیون سونی X80J عرضه شده‌ی سال ۲۰۲۱ شده است. این دستگاه جزء تلویزیون‌های سری X8K در میان تلویزیون‌های سونی است.

 

۲) سایز صفحه نمایش

کمپانی سونی تلویزیون سونی X80K را در ۵ سایز مختلف طراحی و تولید نموده است که به راحتی بتوانید با توجه به متراژ محیط، سایز مناسب و مورد نیاز را انتخاب و خریداری کنید. هنگام خرید تلویزیون سونی لازم است سایزی که انتخاب می کنید با محیط متناسب باشد.

 

۳) طراحی ظاهری مدرن و منحصر به فرد

زیبایی ظاهری در تلویزیون سونی X80K تضمین شده است و در همه‌ی سایزها با رنگ مشکی جذاب، خودنمایی می‌کند. پایه‌های این دستگاه با طراحی ۲ شاخه‌ای مشکی که در دو طرف قرار می‌گیرند با بدنه‌ی تلویزیون ست هستند و به صورت بسیار شیک و امن رونمایی شده‌اند. ضخامت صفحه نمایش بسیار نازک است و می‌توانید مانند یک اثر هنری تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید. با باریک بودن قاب در این تلویزیون، سونی توانسته است تمکز بر روی نمایشگر را بالا ببرد و دید تمام صفحه‌ای برای مخاطب ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:  نان تست ، بوم‌نقاشی زن سرشناس ژاپنی!

tyj tyjbtyjtumkuyj بررسی تلویزیون سونی X80K + خرید تلویزیون ارزان از اورجیمال

۴) بررسی صفحه نمایش در تلویزیون سونی X80K

صفحه نمایش پر قدرتی که در تلویزیون سونی X80K به کار رفته است، از نوع LED می‌باشد. این صفحه نمایش نازک که با نور پس زمینه‌ی Direct LED طراحی شده است، با وجود لامپ‌های متعدد در پشت پنل توانایی نمایش صحنه‌هایی با جزئیات ایده‌آل و روشنایی بی‌نظیر را دارا می‌باشد. نمایش کنتراست بالا و بهترین رنگ‌ها به صورت همزمان با کاهش مصرف انرژی همراه است که دو طرف سود، به‌شمار می‌آید.

 

۵) نوع پنل

با بررسی تلویزیون سونی X80K می‌‌توان پی برد که شاهد ۲ نوع پنل مختلف با توجه به سایزهای متنوع در این تلویزیون هستیم. در سایز ۵۰ اینچ این تلویزیون نوع پنل VA موجب ایجاد کنتراست بالا و نمایش رنگ مشکی به صورت عمیق شده است و شاهد ارائه‌ی تصاویر و صحنه‌هایی زنده با رنگ طبیعی در این نمایشگر خواهیم بود. اما ۴ سایز دیگر از پنل ADS برخوردار هستند که می‌توان گفت نسل جدید پنل IPS می‌باشد. این نوع پنل کنتراست و عمق رنگ بالایی داشته و با ایجاد یک زاویه‌ی دید گسترده سبب نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها به بهترین نحو می‌شود.

 

۶) خلق تصویر واضح و شفاف

رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل که منجر به کیفیت تصویر 4K می‌شود باعث نمایش جزئیات ریز و خلق صحنه‌هایی صاف و روان در تلویزیون سونی X80K می‌شود. وجود پردازنده‌ای حرفه‌ای از نوع 4K HDR Processor X1، نویزها را حذف می‌کند و با ارتقای کیفیت ویدئوها و آنالیز داده‌ها توانایی نمایش صحنه‌هایی ایده‌آل با وضوح و شفافیت بالا را دارد. این تلویزیون لبریز از فناوری‌های متنوع برای ارتقای کیفیت تصویر است و فضای خانه‌ی شما را مانند سینما، برای تماشای فیلم و سریال حرفه‌ای می‌کند.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

 

۷) پخش صداهای با کیفیت

توانایی پخش صداها و ایجاد فضایی پر آرامش با پخش موسیقی‌های دلخواه شما، همه و همه وظیفه‌ی یک سیستم صوتی پر قدرت است. تلویزیون سونی X80K که از یک سیستم صوتی با توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است، توانایی پخش صداهای شفاف و واضح را به صورت یکنواخت در محیط دارا می‌باشد. همچنین با همکاری فناوری دالبی قادر است فضایی مانند کلوپ موسیقی را خلق کرده و صداها را به صورت فراگیر در محیط اطراف خود به نمایش بگذارد.

 

۸) رفرش ریت و شفافیت صحنه‌ها

رفرش ریت یا نرخ تازه‌ سازی از موارد مهم در پنل است که مقدارهای متفاوتی دارد و در تلویزیون سونی X80K رفرش ریت ۶۰ هرتز تعریف شده است. افرادی که زمان زیادی را برای تماشای فیلم‌های اکشن و ماجرایی می‌گذارند، با خرید تلویزیون سونی X80K و سرعت تغییر تصاویر بی‌نظیر آن به وجد می‌آیند. به طوری که صحنه‌های سرعتی به صورت کاملاً روان و بدون هیچ نقص و کاستی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. همچنین این رفرش ریت اجرای بازی‌های با گرافیک مناسب را پشتیبانی می‌کند و این تلویزیون‌ را به یک دستگاه برای اتصال کنسول بازی و انجام گیمینگ تغییر می‌دهد.

 

۹) درگاه‌های ارتباطی برای اتصال آسان

اتصال و ارتباط از عوامل مهم در هر نوع تلویزیونی هستند. تلویزیون سونی X80K با وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع می‌تواند اتصال دستگاه‌های مختلفی را پذیرا باشد. همچنین با دریافت و آنالیز داده‌ها، در زمانی کوتاه محتوای قابل پخش را بر روی صفحه نمایشگر به اجرا در می‌آورد. این تلویزیون از دستگاه‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند و به کمک این امکانات می‌توان از انواع محتواهای دلخواه و مورد نظرتان لذت ببرید و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  نظرات کارشناسان درباره نوسانات قیمت خودرو در سال 99

 

۱۰) سیستم عامل اندروید برای دسترسی به برنامه‌ها

اندروید یکی از سیستم عامل‌های برجسته در کل دنیا است که هر چند مدت یکبار به‌روز رسانی می‌شود و قابلیت‌ها و کارایی‌های جدید به آن اضافه می‌شود. کمپانی سونی با پیروی از این سیستم عامل جهانی و مشهور توانسته است تلویزیونی هوشمند مانند تلویزیون سونی X80K را به بازار رقابت عرضه کند. منوی خلاقانه و آراسته در این تلویزیون بسیار خودنمایی می‌کند و با طبقه‌بندی انواع برنامه‌های موردنیاز یک منوی خیره کننده را به وجود آورده است. از طریق این منو امکان دسترسی به هر نوع برنامه‌ای برای همه‌ی افراد بسیار ساده و پیش پا افتاده شده است.

 

جمع‌بندی

با بررسی تلویزیون سونی X80K می‌توان دریافت که این دستگاه با کیفیت تصویر بی‌نظیری طراحی شده است و توانایی نمایش بهترین صحنه‌های رویایی را برای کاربر فراهم می‌کند. با وجود صدای ایده‌آل و قابلیت گیمینگ می‌تواند یک دورهمی دوستانه‌ی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای شما ترتیب دهد و بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید تلویزیون سونی X80K و خرید تلویزیون ارزان در برند سونی، پبیشنهاد ما فروشگاه اورجیمال می باشد که میتوانید از طریق آدرس وب سایت  www.orgimall.com با کارشناسان آن در ارتباط باشید. فروشگاه اورجیمال همه‌ی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی فروش برای شما عزیزان در کوتاه‌ترین زمان ارسال می‌نماید.

 

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …