بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور

یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان تهیه بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور و  کتاب های کمک آموزشی حسابان یازدهم تست خیلی سبز یا ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز است. این محتوای آموزشی برای پیشرفت هر چه بیشتر دانش آموزان در زمینه تحصیلات مقدماتی و آمادگی برای شرکت در آزمون های مقطعی و سراسری کنکور است.

شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران از آن دسته کتاب هایی است که نیاز به کمک درسی مفید و کاملی دارد. با توجه به رشد روزافزون تولیدات آموزشی و کتاب های کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه انتخاب بین این تعداد از این نوع کتاب و ناشران مختلف آموزشی بسیار سخت است.

اگر به دنبال بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور هستید، ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید.

بانک کتاب طلایی

با توجه سطح بندی بالا و مشخص آزمون های مختلف آموزشی در سراسر دوره تحصیلی دانش آموزان، استفاده از کتاب های کمک آموزشی حسابان یازدهم تست خیلی سبز و ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز در هر سطح از تحصیل احساس می شود.

گروه تالیف کتاب درسی با عنایت به این موضوع که حجم کتب درسی نباید از مقدار مشخصی بیشتر باشد، سعی می کنند تا مطالب را به طور خلاصه و مفید در کتاب درسی تالیف کنند. همواره خلا آموزشی در دروس تخصصی وجود دارد و دانش آموزان مجبورند برای تمرین و مرور هر چه بیشتر مفاهیم از کتاب های کمک آموزشی شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران استفاده کنند.

ناشران کمک آموزشی خیلی سبز و مهر و ماه با گردآوری مولفان و دبیران برتر کتاب هایی با محتوای مناسب و با کیفیت تولید کرده که به عنوان مکمل کتاب درسی استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید:  چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

eqdfwreg trh 300x188 بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور

انواع بانک کتاب

کتاب های کمک آموزشی شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران در چند دسته و برای اهداف مختلفی تولید می شود. دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی با توجه به نیاز خود می توانند از این کتاب استفاده کنند. در ادامه چند نمونه از این عناوین را در اختیارتان می گذاریم.

  1. کتاب های کار و تمرین که تمرین های بدون پاسخ را شامل می شود و مناسب تمرین بیشتر و زیر نظر دبیران محترم در مدرسه یا در منزل است.
  2. کتاب های راهنمای دروس که با نام گام به گام در گذشته انتشار می یافت و شامل پاسخ سوالات کتاب درسی آموزش و پرورش بود.
  3. کتاب های تیزهوشان که با هدف آماده سازی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان و استعداد های درخشان منتشر می شود. عموم این کتاب ها دو جلدی هستند و درسنامه پیشرفته، نمونه سوالات تیزهوشان و پاسخنامه تشریحی این سوالات دارند.

ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه

کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه از مجموعه کتاب های آموزش و تست کنکور مباحث ریاضیات سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی به قلم محمد رضا میرجلیلی، مهدی امیریان و منصور سعیدی در انتشارات مهروماه است.

این کتاب به عنوان پر فروش ترین کتاب انتشارات مهروماه در چند سال اخیر است که درسنامه جامع به شکل یکپارچه و ایستگاه های مبحثی مطابق با کتاب درسی دارد و برای هر مبحث درس ریاضی بلافاصله بعد از ایستگاه های درسنامه و نکته جداولی کاربردی برای نکات مهم و کنکوری ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:  روباه صلیبی؛ گونه ای کمیاب با ظاهری خاص(عکس)

به طور کلی کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه شامل درسنامه، تست های متنوع و استاندارد به همراه پاسخنامه تشریحی است. در مجموع این کتاب 3130 تست دارد.

etvh5hj5y6h 300x188 بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور

حسابان یازدهم تست خیلی سبز

آموزش شگفت انگیز درس سخت حسابان با کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز با هدف یادگیری و درک عمیق مفاهیم درسی برای حل هر نوع سؤالی تالیف شده است. درسنامه‌ این کتاب تمام مفاهیم مهم درسی را به شکلی جذاب جمع آوری کرده که با مطالعه آن به مباحث درس کاملا تسلط پیدا کنید. همچنین در درسنامه نیز نمونه ‌های تستی و نمونه های تشریحی وجود دارد که شما در حل هر دو شیوه‌ سؤال مهارت داشته باشید. بعد از آن بخش سؤالات سنجشی قرار دارد که توانایی خود را بسنجید و بعد از آن در بخش پاسخنامه پاسخ صحیح و تشریحی سؤالات را مشاهده کنید.

re htuyjkyu 225x300 بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور

شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران

کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران، کتابی است که مطالب را صاف و پوست کنده به مخاطب آموزش نمی دهد. همچنین برخی از مطالب کتاب های نظام جدید، عنوان خوبی ندارند، اما در درسنامه های این کتاب شیمی سعی شده است که با تقسیم کردن عناوین اصلی به زیر عنوان ها، مطالب به بهترین نحو و با لحنی صمیمی به مخاطب ارائه شود.

کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران مانند سایر کتاب های انتشارات مبتکران، درسنامه ها در بخش پاسخنامه قرار می گیرند و از تعداد زیادی بخش “ایستگاه درس نکته” تشکیل می شوند که به آموزش مفهومی، کامل و عمیق مطالب هر فصل پرداخته است.

بیشتر بخوانید:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

از ویژگی های خاص درسنامه های کتاب شیمی مبتکران استفاده از روش مناظره علمی است. به این صورت که یک معلم و سه دانش آموز با سه سطح مختلف وجود دارند که سطح هر دانش آموز با کاریکاتور خاص خود مشخص شده است.

ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز

کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز یکی از بهترین بانک کتاب کمک درسی در کنکور  است. سال 1400این کتاب بازنویسی و ویرایش شد و آخرین نسخه آن به بازار آمد. این کتاب رویکرد تستی دارد و هدف آن موفقیت در آزمون های آزمایشی و کنکور است.

در کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز مطالبی که در کتاب های درسی ریاضی دهم، یازدهم و ریاضی دوازدهم به شکل پراکنده آمده اند، به صورت یک جا گردآوری شده اند. به عنوان مثال تمام موضوعات تابع از کتاب های درسی در فصل اول آمده اند.

فهرست کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز شامل شماره صفحه هر درس از هر فصل است. در فهرست این کتاب، منبع هر یک از بانک کتاب طلایی مطالب در کتاب های درسی کاملا مشخص شده است. لحن این کتاب رسمی، اما ساده و روان است و برخلاف سایر کتاب های خیلی سبز، از لحن عامیانه و شوخی خبری نیست.

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …