بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

 

bohol island philippines 01 بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

جزیره بوهول فیلیپین

راهنمای سفر به جزیره بوهول در فیلیپین

سواحل سفید و درخشان و تپه های شکلاتی جزیره بوهول در فیلیپین و تجربه تحیر انگیز بازدید از اعماق جنگل و دیدن آبشارهای پنهان، تجربه ای فراموش نشدنی برای توریست هاست.

فیلیپین ، کشوری در جنوب غربی آسیا با جمعیت 101 میلیون نفر میباشد. پایتخت فیلیپین ، مانیل میباشد و واحد پول آن پزوی فیلیپین . مجمع الجزایر فیلیپین 34 امین اقتصاد بزرگ دنیاست و زبان قانونی آن فیلیپینی میباشد ولی مردم این کشور به انگلیسی هم مسلط نسبی دارند و انگلیسی زبان دوم آن ها ست. بنابراین برای سفر به این کشور نیازی به یادگیری فیلیپینی نخواهید داشت.

این کشور از مجموع بیش از 7000 جزیره تشکیل شده میباشد. اگر برای گردشگری ، فیلیپین را انتخاب کرده اید ، جزیره بوهول را قطعا در لیست مکان هایی که باید بروید قرار دهید. جزیره ای خلوت و بکر با مناظر طبیعی بینهایت زیبا و آرام بخش.

یکی از جذاب ترین و توریست پذیر ترین جزیره های فیلیپین ، جزیره بوهول میباشد. سفر به جزیره بوهول برای علاقمندان به طبیعیت تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

دلیل اصلی سفر گردشگران به جریزه بوهول ، برقراری ارتباط دوباره با طبیعیت و کسب تجارب تحیر انگیز با سفر به اعماق جنگل و دیدن آبشارهای پنهان ، برکه های زیبا ، غروب بی نظیر ساحل سفید و غواصی در کنار جنگل های گرمسیری میباشد.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با مکان های تاریخی استانبول

جزیره بوهول کجاست؟

احساس اصالتی که جزیره بوهول به شما میدهد سبب میشود حس کنید به تازگی با فیلیپین آشنا شده اید. جزیره بوهول با 4 کیلومتر مربع مساحت، دهمین جزیره بزرگ فیلیپین میباشد که در بین 75 جزیره کوچک احاطه شده میباشد و دقیقا در مرکز مجمع الجزایر فیلیپین واقع شده میباشد.

جنگل های سرسبز و زیبا، تپه های متقارن شکلاتی ، سواحل خیره کننده شنی سفید ، خطوط ساحلی زیبای جزیره و غواصی در دنیای تحیر انگیز زیر آب سبب میشود که همیشه زیبایی های این جزیره را به خاطر بسپارید و برای دیگران توصیف کنید.

جزیره بوهول همواره گرفتار طوفان های کوچک و بزرگ میشود بنابراین همیشه گزارشات آب و هوا را پیگیری کرده، در صورت بروز طوفان ، آسودگی خود را حفظ کنید و نکات ایمنی را رعایت نمایید.

وسیله نقلیه مناسب جزیره بوهول

بهترین وسیله نقلیه ای که میتوانید برای دیدن زیباییهای جزیره استفاده کنید ، موتور سیکلت میباشد. ترافیک در فیلیپین بسیارکم میباشد و میتوانید با سرعت بالا موتور سواری کنید.

bohol island philippines 02 بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

اقامتگاه های لوکس ساحل آلونا – جزیره بوهول فیلیپین

ساحل آلونا در جزیره بوهول

ساحل آلونا یکی از سواحل زیبای ماسه سفید جزیره پانگالو میباشد که سخره های مرجانی خیره کننده و امکانات غواصی در سطح کلاس جهانی دارد.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با خانه ملاباشی زیباترین خانه اصفهان

تماشای غروب ساحل آلونا یکی از دیدنی ترین مناظری میباشد که هر کسی پیروز به تجربه اش نخواهد شد، شن های آبی و سفید ساحل آلونا به نظافت و زیبایی کریستال هستند و ستاره های دریایی که روی شن های ساحل افتاده اند به جذابیت آن می افزایند.

ماسه های سفید این ساحل یکی از سفیدترین ماسه های دنیاست.

این ساحل با یک پل اصلی به جزیره بوهول وصل شده میباشد و اغلب مسافران برای اقامت این ساحل را انتخاب میکنند.

ساحل آلونا با امکانات آسایشی مدرن از جمله رستوران های ساحلی، کافه و هتل هایی که با شن پوشیده شده اند ، اغلب گردشگران را به خود جذب میکند.

bohol island philippines 03 بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

تپه های شکلاتی جزیره بوهول فیلیپین

تپه شکلاتی جزیره بوهول

جزیره بوهول تپه هایی متقارن و کاملا هم شکل دارد که در نگاه اول ، طبیعی بودنشان باورنکردنی میباشد. زمانی که چمن سبز روی تپه ها خشک میشود ، تپه ها به رنگ قهوه ای دیده میشوند بنابراین به نام تپه های شکلاتی شناخته میشوند. این تپه های گرد زیبا از دور به شکلات شباهت دارند.  اغلب گردشگرانی که به بوهول سفر میکنند به دنبال دیدن تپه های شکلاتی هستند.

bohol island philippines 04 بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

غواصی در جزیره بوهول

حیوانات جزیره بوهول

این جزیره موقعیت سکونت حیواناتی از جمله نهنگ ، دلفین ، لاک پشت و گونه هایی زیبا از پروانه هاست.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با مسجد الفاروق زیباترین مسجد جهان اسلام

اگر میل‌کردن داشتید از لاکپشت ها دیدن کنید باید به پناهگاه دریایی جزیره بالیکاساگ balicasag  بروید.

باغ های پروانه بیلار هم مناظری بینهایت زیبا در مقابل چشمانتان به نمایش خواهد گذاشت.

bohol island philippines 05 بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

رستوران شناور لوبوک – جزیره بوهول فیلیپین

رستوران های بوهول و غذاهای منحصر به شخص

مزرعه زنبور عسل بزرگی در این جزیره میباشد که میتوانید در رستوران ارگانیک کنار مزرعه غذاهایی کاملا ارگانیک مشابه سالاد گل، ماکارونی گیاهی و سوپ دریایی و غذاها و دسرهایی که با عسل تهیه میشود سفارش دهید.

برای سفارش غذاهای فیلیپینی که با آشپزی آسیایی و اسپانیایی ادغام شده اند میتوانید به رستوران های گراردا و تاگبیلاران بروید.

رستوران شناور لوبوک هم یکی از غذاخوری هایی میباشد که تجربه جالبی برای شما به همراه خواهد داشت.

bohol island philippines 06 بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

غذاهای منحصر به شخص جزیره بوهول فیلیپین

امکانات تفریحی جزیره بوهول

یکی دیگر از جذابیت های جزیره بوهول امکانات تفریحی و تجربیات جدیدی میباشد که میتوانید در این جزایر از آن ها استفاده کنید. از جمله تخته سواری ، بادسواری ، زیپ لاین ، غواصی و سنگ نوردی. اگر میل‌کردن به تجربه های جدید در این جزیره دارید میتوانید از سریال های ورزشهای آبی ، آکوا اسگورت ، دانا ادونچر، بلیوو رزورت پاک و ادونچر پارک تپه های شکلاتی دیدن کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آشنایی با انواع سوغات یزد

  معرفی سوغات یزد سوغات یزد چه چیزهایی هست؟ یزد یکی از شهرهای تاریخی ایران …