بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی زاده در 22 مرداد 1351 در تهران به دنیا آمد. او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شد. او یک برادر بزرگتر داشت که در جنگ عراق و ایران به شهادت رسید. سیروس همتی اصالتا آذربایجانی و ترکیه ای و اهل اجرآباد سراب است. متأسفانه باید بگوییم که همتی خواهر و برادری ندارد، پدر و مادری که چندین سال پیش فوت کردند. سیروس همتی در شبکه های اجتماعی فعال است و عکس ها و آثار خصوصی و خانوادگی خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

1 182 بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی فعالیت هنری خود را از دهه 70 آغاز کرد و بازیگری را در تئاترهای مختلف آغاز کرد. نمایش های کامو به کارگردانی محسن هوشیار در سال 1370، خروسک پرشان به کارگردانی داوود کیانیان در سال 1372 و تابلو آخیر به کارگردانی نصرالله قادری در سال 1373 از آثار اولیه او هستند. اولین کار سیروس همتی مقابل دوربین در سال 1381 برای سریال خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و سپس در سال 1388 برای سریال آشپزخانه به کارگردانی محمدرضا آرتمن جلوی دوربین ایستاد و نقش های کوچکی را ایفا کرد.همچنین سیروس همتی در سال 1381 در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سهیل مهرزادگان

2 158 بیوگرافی سیروس همتی

بازی کوروش همتی در یک سریال در ماه مبارک رمضان خداحافظ عزیزم سال 1391 در نقش رهبر ارکستر مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و می توان گفت این سریال نقطه شروع کوروش همتی است. . سیروس همتی سال هاست با لیلا نوری ازدواج کرده است. دو دختر به نام های نگار همتی و بهار همتی که دوقلو هستند حاصل ازدواج آنهاست. لیلا نوری چشم پزشک است و در بیمارستان فارابی تهران کار می کند. سیروس همتی در جدیدترین پست خود در صفحه خصوصی خود سالگرد ازدواج و همچنین تولد همسرش را به همسرش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهاره رهنما

3 154 بیوگرافی سیروس همتی

یکی از ویژگی های سیروس همتی بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون است که تجربه او را افزایش می دهد. تلاش او در زمینه های مختلف از جمله کارگردانی، نویسندگی، تدریس و برنامه ریزی صحنه نیز باعث شهرت او شده است. سیروس همتی در گفت وگویی درباره اینکه کدام یک از اولویت های بازیگری، کارگردانی و نویسندگی اش است، گفت: اولویت اول من بازیگری است. احساس می کنم هنوز نمی توانم مهارت های بازیگری ام را نشان دهم.من برخی از مهارت هایم را در سریال خداحافظ عزیزم نشان دادم، اما دیگر این اتفاق نیفتاد.

4 30 بیوگرافی سیروس همتی

هیچ کدام از دخترانم علاقه ای به بازیگری ندارند و صبرشان لبریز شده است. باید دو چشم نشان می دادم چون داستان مردی به نام سیروس همتی بود که دو دختر داشت. من هم در برنامه صبح بخیر به دخترم احتیاج داشتم زیرا عزرائیل قصد داشت سر یک بچه را ببرد و فکر می کردم چه کسی بهتر از پسرم است که این نقش را بازی کند. من قطعا از دخترانم در این دو برنامه استفاده کردم و هدفم این نبود که آنها را مجبور به حضور در برنامه کنم. در برخی تئاترها یا آثار تجسمی هنرمندان تئاتر یا سینما و سریال از فرزندان خود استفاده کرده اند و به راحتی می توان فهمید که نقش آفرینی افزایش است و اگر حذف شود آسیبی به داستان وارد نمی شود، اما من واقعا معتقدم که اینها دو کار یکی هستند، من به یک دختر نیاز داشتم و فکر کردم بهتر است از دختران خودم استفاده کنم تا کسی مشکلی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی میلاد کی‌مرام

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …