خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست

ماشین لباسشویی پاکشوما از جمله لباسشویی‌هایی است که در زمان خرید از سوی بسیاری از فروشندگان به شما پیشنهاد ‌می‌شود‌.

3rdj4fhyrtc89yi84h 300x300 خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

پاکشوما یک برند ایرانی شناخته شده و معتبر در بین خانواده‌ها است و کمتر کسی را می‌توان یافت که آشنایی جزئی با شرکت پاکشوما و محصولات آن نداشته باشد و نداند که پاکشوما تحت لیسانس کدام کشور است.
شرکت پاکشوما یکی از برندهای قدیمی است که فعالیت خود را با نام لیدی واش از سال ۱۳۵۴ با تولید و عرضه ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک شروع کرد و امروزه محصولات متنوعی چون یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و … را در سبد تولیدات خود دارد و تولیداتش از محصولات پرفروش در بازار ایران محسوب ‌می‌شوند.
جالب است بدانید که شرکت پاکشوما جزو شرکت‌هایی است که از خرید قطعات از کشورهای دیگر اجتناب می‌کند و به همین دلیل ‌می‌توان گفت که این برند یک ماهیت تماماً ایرانی دارد بنابراین در پاسخ به پرسش بسیاری از افراد که موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست باید بگوییم که موتورهای ماشین لباسشویی‌های این برند در داخل ایران ساخته ‌می‌شوند.
پاکشوما ماشین لباسشویی را در مدل‌های متنوع درب از بالا و درب از جلو طراحی و تولید می‌کند و قیمت لباسشویی پاکشوما با عوامل مختلفی چون نوع مدل، امکانات، گنجایش و دیگر مشخصات فنی در ارتباط است.

y46yu5un56y454y 300x193 خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما

افراد زیادی به کیفیت محصولاتی که در داخل ایران تولید ‌می‌شوند بدبین هستند و تصور می‌کنند که خرید از برندهای ایرانی کاملاً بی‌فایده است ولی این تصور کاملا اشتباه می‌باشد چرا که در سال‌های گذشته شرکت‌های ایرانی، لوازم خانگی خود را از لحاظ کیفیت و حتی طراحی ظاهری ارتقاء داده‌اند و شرکت پاکشوما نیز جزو این دسته از شرکت‌ها محسوب ‌می‌شود.
ولی بسیاری از خانواده‌ها و تازه عروسان با ندانستن این موضوع در زمان خرید از فروشندگان این سوال را دارند که ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟ بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما کدام است؟ آیا می‌توان به دوام و کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما اعتماد کرد؟

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) حاشیه‌هایی از مسابقه اسب دوانی کنتاکی دربی ۲۰۲۱

شرکت پاکشوما در طول فعالیتش با شرکت‌های بین المللی مختلفی چون ال جی، فیلیپس، مایا و … به همکاری پرداخته است و محصولات خود از جمله ماشین لباسشویی را بر اساس استانداردهای بین المللی تولید و به بازار فروش عرضه ‌می‌کند. لباسشویی پاکشوما مجهز به بهترین فناوری‌های روز دنیا و موتور‌های پرقدرت و در عین حال کم صدا هستند و با مطرح‌ترین برندهای دنیا رقابت ‌می‌کنند.
از طرفی کمپانی پاکشوما همیشه تلاش کرده است تا بهترین کیفیت را به همراه زیباترین طراحی به مشتریان ارائه دهد و اگر نگاهی به ماشین لباسشویی‌های این برند کنید متوجه طراحی ظاهری زیبا و به روز بودن آنها ‌می‌شوید. پاکشوما در درب ماشین لباسشویی‌های خود از طلق استفاده کرده است که باعث افزایش ایمنی و بهینه سازی انرژی شده است تما‌می‌موارد ذکر شده در کنار گارانتی طولانی مدت 24 ماهه بالا بودن کیفیت لباسشویی پاکشوما را تایید می‌کنند.

قیمت محصولات پاکشوما به دلیل اینکه در داخل کشور تولید می‌شوند نسبت به قیمت برندهای مطرح خارجی مناسب‌تر است و بسیاری از خانواده‌ها که قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش و…  برایشان سنگین است خرید لباسشویی پاکشوما را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  بررسی تلویزیون سونی X80K + خرید تلویزیون ارزان از اورجیمال

معایب ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی‌های پاکشوما در کنار داشتن ویژگی‌ها و امتیازات مثبت دارای نقاط ضعفی هستند. به طور کلی از نظر مصرف کنندگان معایب ماشین لباسشویی پاکشوما شامل موارد زیر می‌شود:

  • برخی از مدل‌ها فاقد موتور اینورتر هستند و صدا و لرزش زیادی دارند.
  • ماشین لباسشویی‌های پاکشوما هر ساله نیاز حتمی به سرویس دارند.
  • در برخی از مواقع رخ دادن نشست آب در لباسشویی پاکشوما از مشکلاتی است که مصرف کنندکان با آن روبه رو شده‌اند.
  • 4ygh55buy646yu46u 300x193 خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

نمایندگی فروش لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما با سابقه بیش از 40 سال در تولید و فروش انواع محصولات لوازم خانگی توانسته است تقسیم بندی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش را به گونه‌ای تنظیم کند که تمامی اقشار جامعه در سراسر ایران به محصولات آن دسترسی داشته باشند.

پاکشوما یکی از قوی‌ترین زیر ساخت‌های فروش را در بین مارک‌های ایرانی دارد و شهر پاکشوما به فروشگاه‌هایی گفته می‌شود که در استان تهران و دیگر مناطق ایران به صورت انحصاری و تحت نظارت دقیق گروه-برند پاکشوما، محصولات این شرکت را به مشتریان عرضه می‌کنند. با مراجعه به نمایندگی فروش لباسشویی پاکشوما در شهر خود به تنوع بالایی از مدل‌ها دسترسی داشته باشید و کالای دلخواه خود را با نضمین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما در فروشگاه سل

فروشگاه سل یک فروشگاه اینترنتی و مشتری مدار است که فعالیت درخشانی در زمینه فروش انواع محصولات لوازم خانگی از جمله لباسشویی پاکشوما دارد. در سل تنوع مدل لباسشویی‌های این برند بسیار بالا است و حق انتخاب بیشتری برای مشتریان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

قیمت لباسشویی پاکشوما ۵ کیلویی، قیمت لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی، قیمت لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی، قیمت لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی، قیمت لباسشویی پاکشوما ۹کیلویی، قیمت لباسشویی پاکشوما سیلور، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 10264t و … درفروشگاه اینترنتی سل بهترین قیمت بازار است و این محصولات را با قیمتی مناسب‌تر از سایر مکان‌ها به خریداران عرضه می‌کند.

فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

متاسفانه در سال‌های اخیر علاوه بر قیمت اجناس خارجی شاهد رشد قیمت محصولات تولید داخلی نیز هستیم و همین موضوع سبب شده است تا بیشتر از گذشته قدرت خرید مردم پایین بیاید.

اگر قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما و سایر مدل‌ها برای شما بالا است ولی علاقه به داشتن آنها دارید یکی از بهترین راه کارها برای شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما است. فروشگاه اینترنتی سل یکی از مکان‌هایی است که در زمینه فروش اقساطی پاکشوما با بهترین شرایط فعالیت دارد.

همچنین فروشگاه سل با در نظر گرفتن شرایط مختلف افراد جامعه امکان خرید قسطی لباسشویی را با روش‌های مختلفی چون خرید قسطی با چک، خرید قسطی بازنشستگان، خرید قسطی بدون ضامن و … فراهم کرده است. این ویژگی یک امتیاز بزرگ برای مشتریان است که در بسیاری از فروشگاه‌های دیگر وجود ندارد و می‌توانند بهترین روش را که با شرایطشان هماهنگی دارد را انتخاب کنند.

با مراجعه به سایت فروشگاه سل (sell.ir) و تماس با کارشناسان فروش آن راهنمایی‌های لازم در خصوص شرایط و نحوه فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما را دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …