معرفی کامل کپیتال اکستند

بازارهای مالی بسیار وسیع هستند و هر شخصی با هر روحیاتی که داشته باشد می تواند بازار مالی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و فعالیت را در آن آغاز کند. هر بازار مالی یکسری پیش نیازهایی دارد که می بایست فراهم آورده شوند. برای فارکس این بازار مالی جهانی که در حوزه جفت ارزها کار می کند در گام نخست شما به یک بروکر نیاز دارید. کپیتال اکستند یکی از محبوب ترین و معتبرترین بروکر هایی است که در حال حاضر مشغول به فعالیت بوده و سابقه ای 15 ساله در این حوزه دارد. دفتر اصلی و محل ثبت این بروکر مناطق آفشور و در مجمع الجزایر سنت وینسنت و گرنادین است. یکی از مزیت های این بروکر عضویت در سازمانFinancial Commission  است که وظیفه آن حضور به عنوان عضوی بی طرف و رفع مشکلاتی است که در بازارهای مالی به وجود می آیند. همچنین این سازمان سرمایه های موجود را تا حداکثر بیست هزار یورو بیمه می کند. در ادامه این مطلب کمی در مورد بروکر کپیتال اکستند با هم به صحبت خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

یکی از بهترین بروکر فارکس که در حوزه فارکس مشغول به فعالیت است کپیتال اکستند نام دارد. در این بروکر چیزی در حدود 30 جفت ارز در بازار فارکس پشتیبانی می شود. علاوه بر جفت ارزها سهام، طلا و نقره، CDF، انرژی، نفت، شاخص، بیت کوست و برخی ارزهای دیجیتال پایه هم در این بروکر به منظور انجام معاملات برای کاربران قابل دسترسی هستند. در این بروکر تمامی این موارد را می توانید در 4 نوع حساب که وجود دارند مورد معامله قرار دهید. این حساب ها به شرح زیر هستند:

  1. 1. حساب های استاندارد
  2. 2. حساب های ProECN
  3. 3. حساب های پلاتینیوم
  4. 4. حساب های ECN بدون پرداخت کمیسیون
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) شیر ترسو برای زنده ماندن به درخت چسبید!

انتخاب نوع حساب با توجه به سرمایه ای که کاربر وارد حساب خود می کند و همچنین گرایش های معاملاتی آنها انجام می شود.

مزیت ها و قابلیت های بروکر کپیتال اکستند کدام هستند؟

برای هر تریدری که در بازار فارکس به فعالیت مشغول است انتخاب درست بروکر از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این که بهترین گزینه ممکن و مناسب ترین آنها را انتخاب کنیم می بایست به مزیت ها و قابلیت هایی که آن بروکر ارائه می دهد بیشتر دقت کنیم. این موارد برای بروکر Capital Xtend به شرح زیر هستند:

  1. 1. این بروکر دارای یک آکادمی آموزشی است. کاربران می توانند به وسیله مقاله ها و همچنین فیلم های آموزشی برای فارکس آموزش های لازم را ببینند. این آموزش ها از سطح صفر و مبتدی تا پیشرفته بوده و هر کس بنا به نیاز خود می تواند از آنها استفاده کند.
  2. 2. بهره مندی از قابلیت کچی بروکر که در آن تریدهای معامله گرانی که در کار خود خبره و حرفه ای هستند می توانند به وسیله کاربران بروکر کپی شده و مورد استفاده قرار بگیرند.
  3. 3. روش های واریز و برداشت آن بسیار گوناگون بوده و از کارت اعتباری گرفته تا پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال و … می توان برای این کار استفاده کرد.
  4. فراهم آوردن قابلیت برداشت ریالی برای کاربران
بیشتر بخوانید:  کوتکس چیست؟

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …