نکات مفید در اجاره ویلا در قلعه رودخان

به نوشته بیتوته با اجاره ویلا در قلعه رودخان می توانید یک تعطیلات دلچسب و بیادماندنی را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا شما را در اجاره آسان ویلا در قلعه رودخان یاری رسانیم. در کمترین زمان در ویلای مورد علاقه تان ساکن شوید و یک ساعت هم که شده بیشتر از طبیعت زیبای قلعه رودخان لذت ببرید. قلعه رودخان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در استان گیلان است.

اجاره ویلا در قلعه رودخان از آثار تاریخی ایران

اجاره ویلا قلعه رودخان و شب مانی در دل زیبای طبیعت خواست هر گردشگری در سفر به گیلان است. قلعه رودخان در شهر فومن در نزدیکی روستای رودخان قرار گرفته است. بازدید از این قلعه تاریخی در همه فصول سال امکان پذیر است. در تمام ماه های سال امکان اجاره ویلاهای متنوع در قلعه رودخان محیا است. بنابراین یک شب رویایی در انتظار شماست.

errcfkm3pot4uj3509ctjn3f5oijy5ioyjh 300x188 نکات مفید در اجاره ویلا در قلعه رودخان

                           اجاره ویلا در قلعه رودخان در سفر به فومن

اجاره ویلاهای زیبا در قلعه رودخان در نزدیکی دریا و جنگل

اجاره ویلا در قلعه رودخان با بهترین امکانات رفاهی پذیرای میهمانان از سراسر کشور و جهان است. ویلا ها در پایین قلعه قرار گرفته اند و دسترسی آسان به جنگل و دریا فراهم است. در نزدیکی قلعه بازار زیبایی از صنایع دستی گیلان وجود دارد. علاوه بر آن می توانید از غذاهای خوشمزه محلی گیلان هم بهره مند گردید. اقامت در ویلاهای نزدیکی قلعه رودخان بهترین انتخاب برای گشت و گذار هر چه بیشتر محیط اطراف فومن است.

بیشتر بخوانید:  تخفیف در رزرو هتل قشم و هتل کیش

امکانات رفاهی اجاره ویلا در قلعه رودخان

در اجاره ویلا مهمترین چیزی که برای همه اهمیت دارد تمیزی و امکانات رفاهی آن مکان است. استراحت و شب مانی در یک ویلای زیبا و راحت خستگی کل سفر را از شما می زداید. و این امکان را فراهم میکند تا لذت بیشتری از سفر ببرید. چون گاها خستگی روز و نداشتن خواب راحت مانع لذت از سفر می شود. امکانات رفاهی که در اجاره ویلا قلعه رودخان از آن برخوردار خواهید بود شامل موارد زیر است:

تخت خواب

حمام وسرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

کولر

آشپزخانه شامل اجاق گاز و کتری، لوازم آشپزی

یخچال

امکان شست و شوی ظرف

مبلمان و تلویزیون

بخاری گازی

استخر

سیخ کباب و منقل

و غیره

اتاق خواب ها بسته به ظرفیت ویلا شامل تخت اضافی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

wrercfk3v08tu54oejhyio45jt 300x225 نکات مفید در اجاره ویلا در قلعه رودخان

                          امکانات رفاهی اجاره ویلا در قلعه رودخان

اجاره ویلا در قلعه رودخان و لذت از جنگل و دریا

در سفر به شمال بعد از بازدید از قلعه دوست داریم اسباب و وسیله هایمان را در مکانی مطمئن بگذاریم و آسوده خاطر دل به دریا وجنگل بزنیم. بله اجاره ویلا در قلعه رودخان نه تنها این اطمینان را به شما میدهد که نگران آسایش خود نباشید بلکه با اجاره ویلا در نزدیکی جنگل و دریا می توانید در فاصله کمتری از طبیعت لذت ببرید. و در زمان بازگشت به ویلا شبی آرام و دور از شلوغی های روز را سپری کنید. بعد لذت بردن از آبتنی و جنگل نوردی تنها چیزی که به خاطر هر گردشگری می افتد یک حمام گرم و مکان آرام برای خواب است.

لذت بردن از شب های شمال با اجاره ویلا در روستای رودخان

در سفر به شمال و استان گیلان یکی از مهمترین و لذت بخش ترین نکات مکانی آرام برای همنشینی های شبانه است. اینچنین می توانیم خاطره زیبای ماندن در دل جنگل و طبیعت را برای همیشه در زندگیمان ثبت کنیم. اجاره ویلا در قلعه رودخان به همراه امکانات متنوع با هزینه های مناسب امکان پذیر است. و این امکان را به گردشگران می دهد تا تعطیلات عالی را همراه دوستان و خانواده تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:  قوانین و مسائل ورزش والیبال

etvpkg459yu45nyj45iojtg5ojg 300x196 نکات مفید در اجاره ویلا در قلعه رودخان

                     اجاره ویلا در قلعه رودخان فصل زمستان

اجاره ویلا در قلعه رودخان در زیباترین فصل های سال

شاید این سوال برای گردشگران پیش بیاید که چه فصلی مناسب بازدید از قلعه روخان و لذت بردن از طبیعت زیبای آن است. می توانیم بگوییم بدون شک هر فصل قلعه رودخان زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. تمام فصل ها بهار و تابستان و پاییز و زمستان برای لذت بردن از طبیعت زیبای شمال بی نظیر هستند. با این حال بیشتر گردشگران ترجیح می دهند بهار، تابستان و یا پاییز را برای سفر انتخاب کنند. چون بازدید از قلعه در فصل زمستان شاید مقداری دشوار باشد. ولی ما این را اطمینان می دهیم اگر با سختی بازدید از قلعه کنار بیایید به طور حتم اقامت در ویلاهای زیبای قلعه رودخان در این فصل از سال هم زیبایی بیشتری به سفرتان خواهد افزود. نوشیدن یک چای داغ و تماشای جنگل برفی  آرزوی هر عاشق طبیعت دوست است.

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …