مدیرعامل چاپ پرنیان از انواع روش های چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر می گوید | مزایای چاپ پوستر و چاپ سربرگ از دیدگاه سجاسی

tfedonvtgt3590unjto45jhij 300x221 مدیرعامل چاپ پرنیان از انواع روش های چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر می گوید | مزایای چاپ پوستر و چاپ سربرگ از دیدگاه سجاسی

تبلیغات به روش چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ و چاپ سربرگ یکی از به صرفه ترین روش های تبلیغاتی است که تاثیرات مثبت آن بر بهبود میزان فروش کسب و کارها طی سالیان برای همه روشن شده است. امروز در مبورخ تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای دکتر سید امیر سجاسی مدیرعامل مجموعه چاپ پرنیان نوین مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد خدمات چاپی و تبلیغاتی گپ و گفتی صمیمانه و تخصصی داشته باشیم.

– جناب سجاسی مجموعه چاپ پرنیان سال هاست که به کسب و کارهای بزرگ و کوچک مختلف که در حیطه های گوناگونی فعالیت داشته اند خدمات رسانی می کند. طبق تجربیات شما چاپ کاتالوگ چگونه می تواند در بازاریابی آن ها موثر باشد؟

چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ) جزو خدماتی است که کسب و کارها صرف نظر از این که چه مقیاسی دارند، چه محصولاتی ارائه می دهند و چه مدت است به بازار ورود کرده اند نسبت به دریافت آن اقدام می کنند. با چاپ کاتالوگ می توان محصولات و خدماتی را که ارائه می کنید را به شکلی مختصر و مفید و به نوعی که توجه ها را به خود جلب کند تبلیغ و بازاریابی کنید. چاپ کاتالوگ را می توان در ابعاد مختلفی نظیر A4، A5، خشتی، وزیری، رحلی و … بسته به نیاز و خواست مشتری انجام داد.

برای این که هزینه ای که صرف چاپ کاتالوگ می کنید نتیجه بخش واقع شود، لازم است تا علاوه بر موارد زیبایی شناختی و طراحی ها، به محتوایی که روی کاتالوگ چاپ می شوند نیز دقت نمایید. بسیاری از مشتریانی که به چاپ پرنیان مراجعه می کنند هیچ تمرکزی روی نوشتارها ندارند و تنها به دنبال زیباسازی و افزودن جلوه ای ظاهری به کاتالوگ هایشان هستند. کاتالوگ موفق آن است که روی متون و تصاویر آن هر دو به یک اندازه فکر شده باشد.

بیشتر بخوانید:  بیمه بازنشستگی کوثر چگونه آسودگی دوران کهنسالی را تضمین می کند؟

از لحاظ جنس کاغذ نیز، چاپ کاتالوگ را می توان با استفاده از کاغذ معمولی یا گلاسه انجام داد که گلاسه به سبب درخشانی و زرق برقی که دارد توانسته تبدیل به یکه تاز این بازار شود. همچنین لازم است بگویم چاپ کاتالوگ افست و چاپ کاتالوگ دیجیتال دو روشی هستند کاتالوگ ها را با آن چاپ می کنند که چاپ کاتالوگ دیجیتال برای تیراژ پایین ( معمولا زیر 1000 عدد ) و چاپ افست برای شمارگان بالا انجام می شود.

– پوسترها را می توان در سرتاسر شهر مشاهده کرد که موارد مختلفی را تبلیغ می کنند. طبق تجربیات شما چه مواردی لازم است رعایت شوند تا چاپ پوستر مثمر ثمر واقع شود؟

چاپ پوستر یکی از قدیمی ترین و در عین حال پربازده ترین روش های تبلیغاتی است که از زمان های دور و برای تبلیغ موارد متفاوتی چون محصولات شوینده و خوراکی و … از آن ها استفاده می شود. یکی از مواردی که بسیاری از طراحان گرافیکی نسبت به آن اتفاق نظر دارند توجه به بعد «هنری بودن» چاپ پوستر است؛ واضح تر بگویم در چاپ پوستر سعی می شود از تصاویر و طرح های گرافیکی استفاده شود که به طور غیرمستقیم و ضمنی پیامی برای بیننده داشته باشد. همچنین جملاتی که قرار است در مجاورت تصاویر قرار بگیرند لازم است مختصر و مفید بوده و از اضافه گویی پرهیز شود.

چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر A4) علاوه بر تبلیغ و بازاریابی، برای مقاصد دیگری نیز استفاده می شود. برای مثال می توان چاپ پوستر را برای دعوت از مردم به پیوستن به یک پویش ملی، فراخوان حضور در گردهمایی ها و همایش های بزرگ و … انجام داد. خدمات چاپ پوستر در مجموعه چاپ پرنیان نوین در ابعاد مختلفی نظیر A4 و A5 انجام می شود.

بیشتر بخوانید:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

– در کاتالوگ چاپ پرنیان در کنار بخش چاپ سربرگ اشاره شده که تاکنون بالای 500 کسب و کار مختلف برای دریافت این خدمات به مجموعه چاپ پرنیان نوین مراجعه نموده اند. دلیل محبوبیت این خدمات چیست؟

شرکت ها و کسب و کارهای مختلف ماهانه نامه های اداری و رسمی متعددی را با یکدیگر مبادله می کنند و با وجود روی کار آمدن نامه الکترونیکی، هم چنان سلسله مرتب اداری و قوانین حاکم بر این عرصه ایجاب می کند در جهت محکم کاری، نامه ها را به صورت فیزیکی نیز به افراد ارسال کرد. با چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ (A4  می توان برند خود و اطلاعات مربوط به آن را در کاغذ نامه ها جای داد و به نوعی اعتبار و اصالت برند را به طرف قرارداد نشان داد. در طراحی سربرگ اغلب به برند کسب و کارها توجه می شود؛ رنگبندی های به کار رفته در لوگو مشاغل بهتر است با رنگبندی ای که چاپ سربرگ با آن انجام می شود مطابقت داشته باشد.

چاپ سربرگ معمولا در ابعاد A4 و A5 انجام می شود.

– جناب سجاسی بازار رقابت برندهای محصولات خوراکی با یکدیگر بشدت داغ شده و بسیاری از کارشناسان بازاریابی مدعی شده اند که با چاپ لیبل اصولی و حرفه ای می توان به طور غیرمستقیم در این رقابت ترفیع گرفت. از آن جا که حضرتعالی تجربه بالایی در این زمینه دارید به نظرتان این ادعا تا چه میزان به واقعیت نزدیک است؟

به نظر من این نظریه و یا ادعا کاملا مطابق واقعیت است و نه تنها چاپ لیبل اصولی بلکه توجه به اقلام دیگر تبلیغاتی و بازاریابی چنان تاثیرگذارند که سرمایه گذاری به موقع و اصولی در این بخش می تواند به ناگهان یک کسب و کار را در رقابت با مابقی برندها چندین پله جلو بیندازد. چاپ لیبل ( چاپ لیبل پشت چسب دار و طراحی لیبل ) امروزه به یکی از خدماتی تبدیل شده که افراد نسبت به ارزش بالای آن واقف شده و به دنبال آن اند که لیبل های خلاقانه برای محصولات خود چاپ کنند. چاپ لیبل را بسته به نیاز مشتری در ابعاد و شکل های مختلفی انجام داد. در صورتی که قصد دارید لیبل پشت چسب دار سفارش دهید، حتما به فروشنده در مورد قدرت چسبندگی لیبل تاکید کنید.

بیشتر بخوانید:  طلاق توافقی در اصفهان چقدر زمان می برد؟

5mfjg0iyo4njyn4oyj54ok 220x300 مدیرعامل چاپ پرنیان از انواع روش های چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر می گوید | مزایای چاپ پوستر و چاپ سربرگ از دیدگاه سجاسی

-از توضیحات جامع و کاربردی شما کمال تشکر را دارم جناب سجاسی. امیدوارم خوانندگان این مصاحبه با لحاظ کردن این نکات بتوانند پیشرفت را در کارهای خود مشاهده کنند. در انتها از شما خواهشمندم در مورد مجموعه چاپ پرنیان نوین و خدمات آن نیز توضیحاتی ارائه دهید.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ سربرگ ، چاپ لیبل ، چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر ) با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات چاپی و تبلیغاتی کشور و ارائه خدمات به انواع کسب و کارهای آنلاین و سنتی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و ظرف مدتی اندک توانست نظر عده زیادی را به خود جلب کند. از آنجا که طرح های روی اقلام تبلیغاتی نظیر تراکت و پوستر تاثیری انکارناپذیر در موفقیت موارد چاپی دارد، در مجموعه چاپ پرنیان با همکاری برخی از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی سعی داریم تا حد ممکن در جلب رضایت مشتریان مان موفق باشیم. خدمات چاپی در چاپ پرنیان با استفاده از بهترین و بروزترین چاپگرها انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ پرنیان نوین و مشاهده نمونه کارهای قبلی ما لطفا به وبسایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

آمبولی پس از ماموپلاستی

آمبولی ریه به عنوان یک موضوع جدی و حساس پس از جراحی‌های ترمیمی مانند ماموپلاستی …